//
کدخبر: ۹۳۰۴۱ //

بمب نقل و انتقالاتی بارسلونا لو رفت/چه میشود این بارسلونا با وجود این بازیکنان!

نشریه موندو دپورتیوو، 4 بازیکنی که در لیست خرید بارسلونا برای فصل آینده قرار دارند را معرفی کرد.

بمب نقل و انتقالاتی بارسلونا لو رفت/چه میشود این بارسلونا با وجود این بازیکنان!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بارسلونا با برنامه ریزی که برای خریدهای خود انجام داده، سعی دارد بازیکنانی را به خدمت بگیرد که در کوتاه مدت و بلند مدت، بهترین عملکرد را در تیم داشته باشند. پس از جدایی نیمار، بارسا دو خرید گرانقیمت انجام داد و دمبله و کوتینیو را به خدمت گرفت. مدیران باشگاه ماه‌هاست که روی پروژه فصل آینده خود کار می‌کنند و خریدهایی که قصد دارند در سال‌های 2019 و 2020 انجام بدهند را نیز انتخاب کرده اند. پروژه "نوسازی"، با دقت برنامه ریزی شده و از گریزمان 27 ساله تا دی یانگ 20 ساله در آن قرار گرفته اند.

آنتوان گریزمان که جدی ترین گزینه بارسا است و مدت‌هاست که سران باشگاه در حال کار کردن روی این پروژه هستند، با رسیدن به تاریخ یکم جولای (9تیرماه)، بندی در قراردادش دارد که رقم فسخ او از 200 میلیون یورو به 100 میلیون یورو کاهش خواهد یافت. در حقیقت باشگاه بارسلونا، این قیمت را یک فرصت می‌داند.

در حالی که منچستریونایتد، رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز به دنبال به خدمت گرفتن او هستند، بارسلونا سعی دارد سریعا دست به کار شده و شرایط حضور گریزمان را در نوکمپ فراهم کند. ستاره فرانسوی نیز به حضور در بارسا علاقه نشان داده و به تمامی طریقی که بارسا برای ارتباط گرفتن با او تلاش کرده، واکنش مثبت داشته است. البته رقبای بارسا همگی از این تیم برای جذب گریزمان عقب افتاده اند و حتی اتلتیکو پیشنهادی جذاب برای ماندن مهاجمش ارائه کرده ولی این پیشنهاد نیز کافی نیست. گریزمان وضعیتش را برای باشگاه شرح داده و تمامی انگیزه او ورزشی خواهد بود.

بارسا مدت‌هاست که با ایجنت و خواهر گریزمان در ارتباط است و از طریق آنها، این پیام را دریافت کرده که گریزمان تمایل زیادی به حضور در بارسا دارد و تا یکم جولای منتظر خواهد ماند تا بارسا برای جذبش اقدام کند. پس از جدایی آردا توران، شماره 7 بارسا خالی شده و هنوز به بازیکنی اهدا نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان