//
کدخبر: ۹۲۹۳۷ //

علی‌حسینی: مسئولان نگاه خود را نسبت به وزنه‌برداری تغییر بدهند/ تمرینات نباید با دردهای کوچک قطع شود

نایب قهرمان وزنه‌برداری ۲۰۱۷ جهان گفت: مسئولان ورزش ایران بهتر است توجه ویژه‌ای به وزنه برداری داشته باشند و نگاه خود را به این رشته تغییر دهند.

علی‌حسینی: مسئولان نگاه خود را نسبت به وزنه‌برداری تغییر بدهند/ تمرینات نباید با دردهای کوچک قطع شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید علی‌حسینی، ملی پوش فوق سنگین وزنه‌برداری کشورمان در خصوص مصدویت زانویش اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی 2017 آمریکا به خاطر آسیب دیدگی زانویم، عمل جراحی مینیسک داخلی را انجام دادم و سپس یک ماه استراحت کردم. چون وقت کمی برای آماده سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشتم تمرینات را به صورت اختصاصی و مداوم دنبال کردم. از ابتدای سال 97 هم به اردو دعوت شدم و در اردوها حضور داشتم.

نایب قهرمان 2017 جهان در خصوص عدم حضور در تمرینات هفته گذشته هم تصریح کرد : هفته گذشته خبری در یکی از سایت‌ها منتشر شد که علی حسینی غایب تمرینات تیم ملی است. تمامی دوستان و آشنایان با خواندن این خبر، پیگیر احوالاتم شده بودند. فکرمی‌کردند اتفاق خاصی برایم رخ داده که از اردو خارج شدم ولی من در تیم ملی حضور دارم و برای درمان آسیب دیدگی ام بعد از تمرین فیزیوتراپی می‌کردم.

وی ادامه داد: وزنه‌برداری و حتی ورزش حرفه‌ای همیشه با مصدومیت و آسیب دیدگی همراه است و تمرینات نباید با این دردهای کوچک قطع شود. همواره در کنار تمرین سخت و نفسگیر اردویی، مداوا و درمان نیز برای ادامه تمرینات و رسیدن به آمادگی وجود دارد.

وزنه بردار اردبیلی در خصوص شرایط کنونی اش در اردوی تیم ملی بزرگسالان تاکید کرد: بعد از عمل جراحی نباید فشار زیادی روی زانو آورد و از این رو تمرینات خود را همراه با سایر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی تیم ملی ادامه می‌دهم. از لحاظ آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم و بهتر از ماه‌های گذشته تمرین می‌کنم. به طبع هر چه نزدیک بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌شویم، رکوردها افزایش پیدا می‌کند و به آمادگی صدرصدی خواهم رسید.

علی‌حسینی در خصوص شرایط اردونشینان بزرگسال نیز اضافه کرد: در این مرحله از ادوهای تیم ملی، وزنه برداران عنوان‌دار و سرشناس به همراه نفرات جوانتر تمرینات را ادامه می‌دهند. در فصلی هستیم که بچه ها برای آماده سازی مطلوب و رسیدن به شرایط ایده آل تلاش می‌کنند و مطمئناً هر چه به جلوتر می‌رویم ملی پوشان رکوردهایشان بالا می‌رود و پیشرفت خواهند داشت.

ملی پوش دسته 105+ کیلوگرم کشورمان در خصوص حمایت مسئولان ورزش از اردونشینان وزنه برداری قبل از بازی های آسیایی2018 جاکارتا گفت: باید مسئولان نگاه خود را نسبت به وزنه برداری تغییر بدهند.همه می‌دانند وزنه برداری در بازی‌های آسیایی بیشترین مدال را برای ورزش کشورمان کسب خواهد کرد. در این برهه زمانی خیلی مهم است؛ مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بیشتر به کمک فدراسیون وزنه برداری بیایند. در این میدان مهم فدراسیون هر چه بیشتر حمایت شود در نتیجه گیری تاثیرگذار خواهد بود و برای کشورمان افتخار و مدال به ارمغان می‌آورد. پس بهتر است نگاه ویژه تری به وزنه‌برداری صورت گیرد.

علی حسینی در پایان خاطرنشان کرد:هم اکنون سه قهرمان المپیک را در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان داریم و برهمین اساس امید داریم مدال‌های بیشتری نسبت به دوره گذشته بازی‌های آسیایی کسب کنیم و این نیاز به توجه و نظارت دارد که کمیته ملی المپیک از فدراسیون وزنه برداری حمایت کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان