//
کدخبر: ۹۲۶۵۹ //

انتقاد میناوند از گرشاسبی در دفاع از پیروانی/ سیدجلال یک رهبر و فرمانده مقتدر در زمین است

پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم با حمایت هواداران خود می تواند با جبران بازی رفت، الجزیره امارات را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

انتقاد میناوند از گرشاسبی در دفاع از پیروانی/  سیدجلال یک رهبر و فرمانده مقتدر در زمین است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیمش مقابل الجزیره گفت: انتظار می رفت پرسپولیس در دیداری که در خانه حریف برگزار می شود با ارائه یک بازی دفاعی به فکر ضد حملات خود باشد. نیمه اول دقیقاً با همین استراتژی پیش رفت و نتیجه لازم هم کسب شد. بچه ها توپ را در زمین حریف حفظ کردند و در یک موقعیت مناسب با هوشیاری علیپور به گل رسیدند.

او ادامه داد: اما در نیمه دوم ما بازهم به اشتباهات فردی باختیم. بچه ها تمرکز خود را از دست دادند و هیچکدام از گل هایی که دریافت کردیم حاصل حملات زهردار الجزیره نبود. باید اعتراف کنیم نبودن سیدجلال همیشه برای ما گران تمام شده است. او یک رهبر و فرمانده مقتدر در زمین است که کل تیم را هدایت می کند. سیدجلال مرا یاد یحیی گل محمدی و سهراب بختیاری زاده می اندازد، بازیکنانی که درون زمین لیدر و اصلا یک مربی به حساب می آمدند.

میناوند درباره شرایط پرسپولیس درباره بازی برگشت تصریح کرد: قطعاً الجزیره برای ارائه یک بازی دفاعی به تهران خواهد آمد اما اینکه بخواهم نظری بدهم در مورد ترکیب و بازیکنان ابداً این اجازه را به خودم نمی دهم. این را می گویم تا همه هواداران هم بدانند باید به برانکو احترام بگذاریم. او سرمربی تیم است و برای ما دو جام قهرمانی آورده است.

او ادامه داد: شاید نظر من هم بازی کردن مسلمان یا بشار رسن و یا خیلی های دیگر باشد ولی باید بپذیریم که مسئولین فنی تیم با برانکو است و ما هم وظیفه حمایت از کل تیم را داریم. فقط امیدوارم مسئولان تیم تدبیری کنند و بلیت بازی رایگان شود. پرسپولیس برای صعود از این مرحله نیاز به حمایت یکصد هزار نفری هوادارنش را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون حواشی به وجود آمده برای افشین پیروانی خاطرنشان کرد: من انتقاد جدی به آقای گرشاسبی دارم چرا که ایشان هیچ اقدامی در راستای حمایت از اسطوره باشگاه خود نکرده اند. باید موضوع بررسی شود و باشگاه به عنوان یک شخصیت حقوقی به موضوع ورود کند. هر عزیزی که جایگزین پیروانی شود برای ما قابل احترام است اما باید فکر آبروی افراد هم باشیم و پیشکسوتان تیم را در روزهای سخت تنها نگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان