//
کدخبر: ۹۱۱۷۶ //

سپیدورد در انتظار تصمیمات تازه/جادوگر علیه دستورالعمل هشت بندی

سپیدرود که سرانجام پس از سال ها به لیگ برتر رسیده بود توانست با تلاش بسیار مجوز یک فصل دیگر حضور در جمع بهترین های ایران را داشته باشد.

 سپیدورد در انتظار تصمیمات تازه/جادوگر علیه دستورالعمل هشت بندی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سپیدورد با چنگ و دندان توانست در لیگ برتر بماند. بعد از آنکه پروژه اعتماد به مربی که تیم را به لیگ برتر آورده شکست خورد سپیدرود مثل هرتیم دیگری در چنین شرایطی با انتخاب های گوناگونی مواجه بود. ادامه با مربی قبلی ، یک مربی خارجی که خوبش گران و دور از دسترس بود یا یکی از مربیانی که معروفند که تیم ها را می توانند در لیگ نگه دارند...! سپیدورد اما راه متفاوت تری را انتخاب کرد و با یک چهره کاریزماتیک و محبوب قرار داد بست و علی کریمی را که واقعا در نفت هم چیزی از او ندیده بودیم را به رشت آورد.

نتایج کریمی با سپیدرود فوق العاده نبود اما تیم در لیگ برتر ماند و هواداران از حضور این ستاره کیف کردند و به ورزشگاه آمدند. ترکیب کریمی که اصالتا مال همان سمت و سو است با سپیدورد، سرنوشت این تیم را به مراتب مهمتر و بازی هایش را جذاب تر کرد.

دستورالعمل کذایی

امروز قرار است جلسه مهمی در تهران برگزار شود. برخلاف آنچه برخی رسانه ها عنوان کرده بودند در نهایت آنچه کریمی می خواست محقق شد و قرار است امروز جلسه ای میان مالک باشگاه سپیدرود و علی کریمی در تهران برگزار شود. قبل از آن اما داستان فرق می کرد. باشگاه سپیدرود طی اعلامیه ای در 8 بند اعلام کرد که شرایط ادامه همکاری با علی کریمی منوط به پذیرش آن ها است . در این دستورالعمل اما مواردی وج.د دارد به احتمال فراوان چالش بزرگی میان کریمی و سپیدرود خواهد بود. در این دستورالعمل جالب که البته کمی ناپختگی و عدم دید حرفه ای فوتبال در آن دیده می شود که محدودیت هایی را برای سرمربی به وجود می آورد.آن هم در شرایطی که همه می دانند علی کریمی از آن دسته مربیانی است که تنها با اختیار تام کار می کند. همانطور که شفر و برانکو و قلعه نویی و دایی و ...برخی دیگر از مربیان نیز چنین سبک و روشی دارند و خودشان نسبت به تمام مسایل فنی تیم مسئول هستند. اما در این دستورالعمل حتی جذب بازیکن نیز مستلزم تایید کمیته فنی است که البته هیچکس تا امروز نامی از آن ها نشنیده است. اینکه هرچند وقت سرمربی به کمیته فنی پاسخگو باشد و براساس دستورالعمل این کمیته برخی بازیکنان را به دلیل سن و سال کناربگذارند و ...بعید است که مورد قبول کریمی قرار بگیرد.

قرارداد کریمی و جلسه مهم

امروزو جلسه کریمی با مالک باشگاه سپیدرود می تواند تکلیف آینده این تیم و جادوگر را مشخص کند. علی کریمی دو سال دیگر با سپیدورد قرارداد دارد و اعلام کرده است که قصد دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد. او حتی در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده که از مالک باشگاه اختیار تام گرفته و با همین شرط در این باشگاه کار کرده است و حالا گویا شرایط محدودکننده ای برای او به وجود آمده است. از طرفی همه می دانند که قرارداد مالی کریمی با سپیدرود کم نیست و این می تواند یک حربه از سوی مدیران این باشگاه به نظر برسد که با اعمال محدودیت یا او را به پذیرش آن ها مجاب کرده و یا شرایطی را به وجود می آورند تا او استعفا داده و در این صورت سپیدرود ملزم به پرداخت مبلغ قرارداد او نیست.

اما این ها در شرایطی است که سپیدرود برنامه ریزی های درستی هم برای آینده اش کرده باشد. هوادارانی که امروز به خاطر ماندن این تیم در لیگ برتر جشن گرفتند سال آینده اگر همین شرایط تکرار شود اشک ناراحتی خواهند ریخت. سپیدرودی ها باید بدانند که بازگشت به لیگ یک در سال آینده می تواند از آنچه که به آن فکر می کنند نزدیکتر باشد. تصمیمات نادرست در این زمان می تواند تاوانی سنگین داشته باشد چرا که فصل آینده تیم های مدعی با قدرت بیشتری به میدان می آیند و نفتی هم وجود ندارد که قربانی دیگر فانوس به دستان شود.

شایعات جدید

امروز اما حرف های رئیس هیات فوتبال استان گیلان شرایط تازه ای را درباره باشگاه سپیدرود به وجود آورده است. او می گوید باشگاه سپیدرود از باشگاهی که 3 میلیارد بدهی داشته به باشگاهی که 30 میلیارد بدهی دارد تبدیل شده است. او از مالکان این باشگاه خواسته که اگر توان اداره این باشگاه را ندارند هرچه زودتر اعلام کنند چرا که افراد دیگری هستند که می خواهند و می توانند به این باشگاه کمک کنند. این می تواند خبر خوبی برای هواداران جادوگر و سپیدرود باشد چرا که شایعاتی وجود دارد که حامیان علی کریمی حاضرند این باشگاه را بخرند و برای آن هزینه کنند و این به معنای استمرار امپراطوری جادوگر در رشت است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان