//
کدخبر: ۷۷۷۹۰ //

اهمیت نبرد دایی و کریمی برای برانکو!

سپیدرود و سایپا در حالی از ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت که شکست سایپا، پرسپولیس را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می کند.

 اهمیت نبرد دایی و کریمی برای برانکو!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرخپوشان پایتخت به دنبال کسب دومین جام قهرمانی لیگ برتر با برانکو ایوانکوویچ هستند و به این هدف، بسیار نزدیک اند. در صورتی که ذوب آهن، فولاد و سایپا بازی های این هفته شان را ببازند و پارس جنوبی نیز از پس تراکتورسازی بر نیاید و البته پرسپولیس استقلال خوزستان را شکست دهد، قهرمان لیگ در همین هفته مشخص خواهد شد.

 

4 تیم نام برده شده، این هفته به ترتیب با پدیده، استقلال، سپیدرود و تراکتورسازی دیدار خواهند داشت و اولین بازی، بین سپیدرود و سایپا در ورزشگاه خانگی تیم علی کریمی است.

 

سایپا در فصل جاری با هدایت علی دایی به نتایج بسیار خوبی رسیده و حفظ این روند، آن ها را به سهمیه آسیایی خواهد رساند و شاگردان دایی نیز به دنبال قلع و قمع کردن همه حریفنا هستند اما جدال با تیم علی کریمی، هر چند که سپیدرود انتهای جدولی باشد، سختی و جذابیت های خاص خود را دارد.

 

دایی و کریمی از مدت ها قبل اختلاف نظر و حتی درگیری هایی با یکدیگر داشتند که اوج آن به لیگ سیزدهم و زمان حضور شهریار در پرسپولیس و جادوگر در تراکتور باز می گردد اما حالا چند وقتی است که آتش اختلافات فرو کشیده و این دو بارها در مصاحبه هایشان، طرف یکدیگر را گرفته اند.

 

این دیدار تمام پرسپولیسی در حالی برگزار می شود که چشم سرمربی تیم پرسپولیس نیز به این مسابقه خواهد بود. پیروزی تیم علی کریمی، سرخ ها را در آستانه قهرمانی قرار می دهد اما هرنتیجه دیگری، جنگ قهرمانی در لیگ را حداقل یک هفته به تاخیر می اندازد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان