//
کدخبر: ۶۸۶۹۷ //
سئوال بزرگ از برانکو:

دو مهاجم برای پرسپولیس کفایت می‌کند؟

در شرایطی مهدی طارمی را به باشگاه الغرافه واگذار کرد که حالا تنها با دو مهاجم باید آماده روزهای سخت پیش رو در لیگ برتر و بازی‌های آسیایی شود.

دو مهاجم برای پرسپولیس کفایت می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف مهدی طارمی و مدیران وقت باشگاه در عقد قرارداد با بازیکنی که به عضویت تیم ریزه اسپور در آمده بود، با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده است؛ با این حال مدیران فعلی باشگاه وقتی با اصرار مهدی طارمی برای خروج از تیم روبرو شدند، در نهایت با نظر او موافقت کردند و آقای گل دو فصل گذشته لیگ با رقمی قابل توجه به باشگاه الغرافه قطر که یکی از رقیبان احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است، پیوست.

 

حالا که باید شاگردانش را برای 12 دیدار باقی مانده از لیگ برتر و همینطور رقابت های سنگین آسیایی آماده کند، تنها دو مهاجم هدف در اختیار دارد.

 

سیستم پایه پرسپولیس در فصل جاری به مانند فصول گذشته با حضور 2 مهاجم اصلی طرح ریزی شده است و این بدان معنی است که برانکو ایوانکوویچ کار سختی برای انجام تغییر در خط تهاجمی خود، به ویژه در بازی هایی خواهد داشت که نیاز مبرم به گلزنی دارد.

 

 

 

در مقابل نفت تهران سرمربی کروات پرسپولیس به دلیل درگیری احمدزاده و منشا ترجیح داد از این دو در زمین مسابقه استفاده نکند؛ تصمیمی که به وضوح سبب تضعیف خط آتش سرخپوشان شد و آنها پس از 8 مسابقه موفق به گلزنی نشدند.

 

بازی نکردن منشا در دیدار برابر نفت به دلایل انضباطی رخ داد ولی با توجه به دیدارهای فشرده پیش رو که از اسفندماه شدت خواهد گرفت، احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنان هم وجود خواهد داشت؛ اتفاقی که در صورت وقوع می تواند دست برانکو را بسته تر از این هم بکند.

 

با توجه به محرومیت سرخپوشان تا نیم فصل سال آینده لیگ هجدهم که به منزله پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری خواهد بود، بهترین گزینه برای پرسپولیسی ها حفظ مهدی طارمی بود که اول بهمن ماه محرومیتش نیز خاتمه می یابد، اما با خروج بهترین مهاجم دو فصل اخیر لیگ و باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در صورت محرومیت و مصدومیت منشا و علیپور و حتی در صورت حضور هر دو مهاجمش، برای تعویض و یا جایگزینی این دو، چاره ای جز استفاده از بازیکنان خط میانی نظیر وحید امیری در پست مهاجم ندارد؛ تصمیمی که مخاطرات زیادی را در پی خواهد داشت !

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان