//
کدخبر: ۳۷۸۱۵ //

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نقل و انتقالات تیمش برای فصل آینده ابراز رضایت کرد و گفت: کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است. جای خالی داریم که برای جوان‌ها گذاشته‌ایم و در این خصوص هم بعد از تمرین فردا تصمیم می‌گیریم.

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی شانزدهین دوره رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص داده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است، چند روزی است فصل جدید تمرینات خود را آغاز کرده است.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین عصر امروزسرخپوشان به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز یک بار دیگر عید فطر را به همه دوستان تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار ملی‌پوشان ما به تمرین اضافه شدند و همه تیم امروز حضور دارند.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خرسندی از حضور کامیابی نیا در این تیم گفت: کمال امروز تکلیفش را مشخص کرد و در پرسپولیس ماند. این اولین روز با هم بودن ماست. تیم ما تا روز چهارشنبه هفته آینده در تهران تمرین خواهد کرد و سپس راهی اوکرانی می شویم و بعد از آن هم در آلمان با استقلال بازی خواهیم کرد.

وی در توضیح بیشتر دیدار تیمش برابر استقلال در آلمان گفت: همه چیز در حال تدارک است و فاکتورهای زیادی برای این بازی اهمیت دارد. این بازی‌ها برای باشگاه مهم است، به خصوص برای ما که می‌توانیم با این بازی‌ها آماده شویم. پس از آن هم در سوپرجام بازی داریم که اهمیت خاص خودش را دارد.

برانکو در پاسخ به پرسشی در مورد رویارویی با علی کریمی در دیدار سوپر جام گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و خیلی برای او خوشحالم که دانش و تجربه‌اش را به بازیکنان جوان منتقل کند تا از آن استفاده کند. برای او به جز بازی که مقابل نفت خواهیم داشت، آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نقل و انتقالات تیمش برای فصل آینده ابراز رضایت کرد و گفت: کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است. جای خالی داریم که برای جوان‌ها گذاشته‌ایم و در این خصوص هم بعد از تمرین فردا تصمیم می‌گیریم.

برانکو در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی و اینکه آیا او بازهم تمرین پیش فصل را از دست خواهد داد یا نه گفت: طارمی از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برود. در حال پیگیری رفتنش است و به همین دلیل اجازه نیامدن به یک بخش از تمرینات را دارد. تا قبل از رفتن به اردوی اوکراین باید ببینیم اوضاع چطور خواهد شد. اکنون هم اجازه باشگاه را دارد که برود و می‌تواند با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند. طبیعی است که دل‌مان می‌خواهد بماند، اما او هدف دارد و به آینده‌اش فکر می‌کند. هدف دارد و ما هم گفته‌ایم هیچ‌وقت جلوی کسی را نمی‌گیریم.

وی در مورد آخرین وضعیت احمد نوراللی و احتمال بازگشتش به پرسپولیس گفت: جا برای نوراللهی داریم و این بازیکن باید وضعیت سربازی خودش را مشخص کند.  ماهم منتظر هستیم تا تکلیف او مشخص شود.

سرمربی سرخپوشان با تاکید بر اینکه بازهم با تمام توان در مسابقات شرکت خواهیم کرد در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه بالای تیم الاهلی عربستان در جذب بازیکن و مربی باعث نگرانی او نمی‌شود گفت: این مسائل مرا نگران نمی‌کند چون یک اتفاق طبیعی است. می‌دانستم الاهلی از یک مربی جدید استفاده خواهد کرد، ربروف یک مربی جوان است که تجربه بالایی از دوران بازیگری و حضورش در تیم ملی اوکراین به همراه دارد.

وی ادامه داد: قطعا هیچ ترسی از رویای رویی با این تیم نداریم اما خوب می دانیم که بازی سختی را برابر الاهلی خواهیم داشت. این تیم امکانات مالی خوبی دارد و پول خرج می کند. الاهلی تنها ضعفی که داشت این است که در لیگ داخلی نتایج خوبی کسب نکرده است. اما از الهلال بهتر است. با این حال در چند سال اخیر در کنار الهلال با ثبات ترین تیم عربستان بوده است.

برانکو در مورد اینکه آیا بازی با استقلال در آلمان روی مصدومیت بازیکنان تاثیرنخواهد گذاشت گفت: این خطر که همیشه وجود دارد. با این حال چیزی که مهم است اینکه الان همه بازیکنان در صحت و سلامت کامل قرار دارند.

وی در مورد رفتن طارمی و تاثیرش روی عملکرد پرسپولیس گفت: قطعا اگر طارمی برود که آقای لیگ برتر بوده و بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیاست و در تیم ملی هم بهترین گلزن بوده طبیعتا پر کردن جایش سخت خواهد بود. با این حال باید شرایط او را درک کرد. ما نمی خواهیم بازیکن ناراضی داشته باشیم. به همین خاطر باشگاه  به او اجازه داده است تا با تیم خارجی مذاکره کند و اگر نشد به تیم برخواهد گشت.

برانکو در مورد احتمال جدایی علیرضا بیرانوند و رفتن به فنرباغچه گفت: همان حرف هایی که در مورد طارمی زدم در مورد بیرانوند هم تکرار می کنم. فنرباغچه جزو بیست باشگاه برتر دنیاست و این یک افتخار بزرگ برای پرسپولیس و بیرانوند است اگر این اتفاق بیفتد.

وی در مورد جدایی سروش رفیعی هم گفت: هیچ توافقی با من نبوده و فقط به من گفت که می خواهم برود مذاکره کنم که من هم گفتم برو. ظاهرا تیم قطری شرایط ویژه ای را برای او در نظر گرفته است.

 

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان