//
کدخبر: ۹۰۹۳۸ //

خیلی ناراحتم که با شکست آرسنال را ترک می‌کنم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال تاکید کرد که از اینکه با شکست در دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا باید آرسنال را ترک کند، بسیار ناراحت است.

خیلی ناراحتم که با شکست آرسنال را ترک می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 ونگر چندین هفته پیش اعلام کرد که در پایان فصل، پس از 22 سال آرسنال را ترک خواهد کرد. او در این مدت 3 جام لیگ برتر و 7 قهرمانی جام حذفی کسب کرده ولی در رقابت های اروپایی همواره ناکام بوده و نتوانسته جامی به دست آورد.

او که با توجه به جدایی اش در پایان فصل، انگیزه ویژه ای برای کسب لیگ اروپا داشت، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مقابل اتلتیکو به تساوی دست پیدا کرد و در دیدار شب گذشته، 1-0 شکست خورد و حذف شد. پس از بازی، سرمربی فرانسوی از این موضوع ابراز ناراحتی کرد.

او گفت:" خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ناراحتم. خیلی ناراحتم که اینگونه باشگاه را ترک خواهم کرد. کمی زمان می‌برد تا از این حالت ریکاوری کنم، پس از آن باید ببینم که چه تصمیمی برای آینده ام می‌گیرم. فعلا هیچ برنامه ای ندارم. من هم مثل تیمم خیلی خیلی ناراحتم، حتی نا امیدم زیرا وقتی 180 دقیقه بازی در دست شماست و عملکرد خوبی داشته اید و مجبورید رقابت ها را ترک کنید، واقعا ناراحت کننده است.

در یک سوم حریف یک چیزی کم داشتیم. وقتی به تعداد موقعیت‌هایی که می‌ساختیم نگاه کنید، کمترین چیزی که می‌توان گفت این است که این نتیجه نا امید کننده است. به اتلتیکو تبریک می‌گویم و برای آنها در دیدار فینال آرزوی موفقیت دارم. برنده دیدار امشب، مشخصا شانس اصلی قهرمانی رقابت ها است.

در مجموع، آنها تیم باهوشی هستند و خیلی خوب دفاع کردند. دیگو گودین 5 بار دروازه تیمش را نجات داد، 6 بار نیز سانتر‌ها را دفع کرد. یک عملکرد استثنایی برای یک مدافع. آنها مدافعین خیلی خوبی دارند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان