//
کدخبر: ۸۹۶۶۰ //

ونگر: اگر احترام قائل نشوید، اصلا انسان نیستید!/ رابطه من با مورینیو محترمانه است

سکاندار آرسنال از تغییر روابطش با سرمربیان قبلی و فعلی منچستریونایتد حرف زد.

 ونگر: اگر احترام قائل نشوید، اصلا انسان نیستید!/ رابطه من با مورینیو محترمانه است
به گزارش فرتاک نیوز،

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس از روابط بهبود یافته‌اش با سرآلکس فرگوسن، سکاندار افسانه‌ای سابق شیاطین سرخ سخن گفت.

 او اظهار داشت: حالا رابطه من و فرگوسن، دوستانه و مسالمت آمیز است. هر دوی ما آرام شده‌ایم و با گذشت  زمان، احترام متقابلی برای یکدیگر قائل هستیم. چهره‌های شناخته‌شده‌ای در باشگاه‌هایمان هستیم زیرا برای مدتی طولانی هدایت تیم خودمان را بر عهده داشتیم. انجام دادن کار با روشی حرفه ای و پرورش جوانان، بیش از صرفا مربیگری برایمان اهمیت داشت. فرگوسن درست مانند من داستانی رومانتیک با باشگاهش داشت. من و فرگوسن نسبت به قبل نزدیک تر هستیم و رابطه خوبی داریم. خاطرات فردی گذشته خود را همیشه به یاد خواهیم داشت.

او درباره مورینیو، سرمربی فعلی رقیب افزود: رابطه من و مورینیو، مثل دوران مبارزه‌ام با فرگوسن، پر از تنش و مبارزه بوده اما در مجموع این رابطه محترمانه است. باید بگویم بازی در برابر چنین همکارانی، سخت است .پس از شکست، آرام ماندن همیشه سخت به نظر می‌رسد اما احترام باید حفظ شود.همه از شکست خوردن رنج می‌برند و ناامید می‌شوند. باید به کسانی که رنج می‌برند و سختی می‌کشند، همیشه احترام گذاشت. در غیر این صورت اصلا انسان نیستید!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان