//
کدخبر: ۸۹۰۴۳ //

مذاکرات پیشرفته آرسنال با لوئیس انریکه

نماینده باشگاه آرسنال مذاکرات پیشرفته‌ای با سرمربی پیشین بارسلونا داشته است.

 مذاکرات پیشرفته آرسنال با لوئیس انریکه
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس گزارش نشریه «مترو»ی انگلیس، لوئیس انریکه سرمربی پیشین بارسلونا علاقه‌مند به سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال است، این در حالی است که چلسی هم وضعیت او را به عنوان جانشین احتمالی آنتونیو کونته زیر نظر دارد. انریکه که در زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا این تیم را به 9 عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف سوق داد، از زمانی که در پایان فصل گذشته پس از اتمام قراردادش با این باشگاه اسپانیایی از سمت سرمربیگری آبی‌واناری‌ها کنار رفت تا به امروز هدایت تیمی را عهده‌دار نبوده است.

بر اساس این گزارش، رائول سانیِهی، مذاکره‌کننده اسپانیایی آرسنال که خود 14 سال سابقه فعالیت در باشگاه بارسلونا را دارد، در چند روز اخیر مذاکرات پیشرفته‌ای با انریکه داشته است. گفته می‌شود سرمربی پیشین بارسلونا نسبت به سرمربیگری آرسنال علاقه‌مند است و فلسفه و ارزش‌های این باشگاه انگلیسی را مورد تحسین قرارد داده است. اگر تلاش باشگاه آرسنال برای جذب لوئیس انریکه به هر دلیلی به نتیجه نرسد، آنها گزینه‌هایی همچون کارلو آنچلوتی، پاتریک ویرا و لئوناردو ژاردیم را در نظر دارند.

پیش از این رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند انریکه در صورتی که سرمربی توپچی‌های لندن شود، سعی خواهد کرد تا آندرس اینیستا را برای پیوستن به او در کادرفنی آرسنال متقاعد کند. انتظار می‌رود هافبک باسابقه بارسلونا در پایان این فصل به دوران حضورش در این تیم پایان دهد و احتمالاً مقصد بعدی او سوپرلیگ چین خواهد بود.

باشگاه آرسنال هفته گذشته بود که اعلام کرد آرسن ونگر پس از 22 سال حضور روی نیمکت این تیم در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری توپچی‌های لندن استعفا خواهد کرد، هرچند این سرمربی فرانسوی روز گذشته در این باره گفت: «به خواست خوم نمی‌روم، بلکه باشگاه آرسنال من را مجبور به این کار کرد».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان