//
کدخبر: ۹۰۶۵۵ //
مایلم پایان خوبی با آرسنال داشته باشم

ونگر: داستان بازی با اتلتیکو فرق دارد/ امیدوارم اوبلاک به اندازه بازی رفت عالی نباشد!

سکاندار آرسنال از پیچیدگی‌های بازی با اتلتیکومادرید سخن گفت.

 ونگر: داستان بازی با اتلتیکو فرق دارد/ امیدوارم اوبلاک به اندازه بازی رفت عالی نباشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در زمین اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از یک جدال دشوار سخن گفت.

 او اظهار داشت: نبرد دشواری در پیش داریم اما می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم.سبک بازی ما مشخص است. گاهی همین مسئله یک مزیت محسوب می‌شود. نسبت به نتایج ضعیف خارج از خانه تیم در لیگ برتر نگران هستم اما این اتفاق در رقابت‌های اروپایی نگرانم نمی‌کند. اخیرا در بازی‌های خارج از خانه لیگ کمی سهل انگار بودیم اما داستان بازی با اتلتیکو فرق دارد. باید همه تمرکزمان را معطوف این بازی کنیم.

او در ادامه افزود: 20 سال است که برای آرسنال سهمیه لیگ قهرمانان گرفته‌ام و این بار هم موفق می‌شویم.سیمئونه در کارش موفق است و تلاش می‌کند روی تیمش  اثر مثبت بگذارد.  کاستا در سالیان اخیر نشان داده  می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. این دیگر وظیفه ماست که او را کنترل کنیم.باید در نیمه زمین خودمان بازی کنیم نه نیمه زمین اتلتیکو مادرید! نمی‌دانم فصل آینده کجا خواهم بود یا چه خواهم کرد. در حال حاضر فقط می‌خواهم کارم را به بهترین نحو به پایان برسانم. یک مرد باید کارش را به بهترین شکل انجام بدهد. دوست دارم وقتی از این در بیرون می‌روم و قدم می‌زنم، تمرکزم تنها متوجه آرسنال باشد. می‌خواهم این داستان عاشقانه یک پایان خوب هم داشته باشد. در ضمن امیدوارم اوبلاک، سنگربان حریف به اندازه بازی رفت عالی نباشد. اوسپینا امید ماست و قطعا در دروازه می‌ایستد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان