//
کدخبر: ۸۹۲۶۴ //
سندسازی 600 میلیونی نشده بود

نصیبی: هیچ‌جا مانند وزارت ورزش ۷۲ ملیتی نیست/به قدری نگران آزادی هستم که شاید آقایان نباشند

معاون فنی سابق ورزشی مجموعه آزادی گفت: سندسازی 600 میلیونی نشده بود، بلکه بحث من این بود اولویت ما در حال حاضر کاشت درخت و چمن نیست.

نصیبی: هیچ‌جا مانند وزارت ورزش 72 ملیتی نیست/به قدری نگران آزادی هستم که شاید آقایان نباشند
به گزارش فرتاک نیوز،

 درباره رفتنش از مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: من نرفتم و خیلی دوست داشتم که در آزادی بمانم، سال گذشته اول اردیبهشت به این مجموعه آمدم و امسال در همین تاریخ مأموریت من تمام شد اما بدون اینکه از من بپرسند که می‌خواهم در مجموعه آزادی بمانم یا نه، یکطرفه به من پایان مأموریت را اعلام کردند و گفتند به وزارتخانه برگردم. گروه جدید آمد و آنها هم دوست دارند نفرات خود را بیاورند.

نصیبی خاطرنشان کرد: وقتی افراد غیر ورزشی به ورزش می‌آیند اذیت می‌شویم. زمانی ممکن است من و یا آقای طباطبایی را بردارند و یک فرد غیرورزشی جایگزین می‌کنند سخت است، اما  زمانی که کابلی رفت و طباطبایی آمد بحثی نبود یک ورزشی رفت و یک ورزشی آمد، اما حالا فرماندار دماوند یا شهردار پردیس را در آزادی و مجموعه انقلاب می‌آورند.

معاون سابق فنی ورزشی مجموعه آزادی افزود: هیچ جا مانند وزارت ورزش 72 ملیتی نیست هر کسی می‌آید افراد خودش را می‌آ‌ورد و ورزشی‌ها را کنار می‌گذارند کسی هم چیزی نمی‌گوید. در ورزش مدیران خوبی داریم؛ آقای آذری 8 سال فعالیت کرد اما بعدها به خاطر بی‌مهری‌هایی که شد رفت و البته در سازمان زندان‌ها پست بالایی گرفت. متأسفانه ناسازگاری و بداخلاقی وجود دارد. من مجموعه آزادی را دوست داشتم چرا که پشت میزنشین نیستم.

نصیبی در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما چون دیدید سندسازی 600 میلیونی صورت گرفته و‌ آن را امضاء نکرده‌اید به همین دلیل برکنار شدید، تصریح کرد: سندسازی نشده بود، کار هم انجام شده بود. آنها توقع داشتند کارهایی را که انجام می‌دهند ما هم همراه باشیم. بحث من اولویت بود، کار انجام شده بود اما من می‌گفتم اولویت ما در این بی‌آبی کاشت چمن و گل و گیاه نیست وقتی در موتورخانه مشکل داریم  چرا باید در این بی‌آبی چمن اضافه کنیم. من این‌ها را می‌گفتم. کار خوب صورت گرفت اما فعلا اولویت کاشت چمن و درخت نیست. باید الان به فکر چاه آب باشیم.

معاون فنی سابق مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: من برای مدیر جدید آرزوی موفقیت دارم بعد از 28 سال سابقه به قدری نگران ورزشگاه هستم که شاید آقایان نباشند. چون اینها می‌آیند و ماموریت تمام می‌شود بعدهم می‌روند. لیگ جهانی والیبال نزدیک است و من الان نگران سالن آزادی هستم می‌گویم به جای کاشت دار و درخت به این چیزها رسیدگی کنند. دنبال باد خنک و کارهای زیرساختی باشیم.

دبیر فدراسیون پرورش اندام از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا به مغولستان خبر داد و گفت: 21 ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شوند و من هم امیدوارم دست پر برگردیم. ما با رایزنی که داشتیم توانستیم یورو بگیریم و هزینه سفر ورزشکاران تهیه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان