//
کدخبر: ۸۹۰۷۱ //

فیروز کریمی: باید داوری زیر سوال برده شود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز دیدار مقابل پدیده را زیبا عنوان و ابراز امیدواری کرد.

فیروز کریمی: باید داوری زیر سوال برده شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از  روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز, فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های گسترش‌فولاد و پدیده مشهد با اشاره به اینکه فردا رقابت های فصل جاری لیگ برتر به پایان می‌رسد، اظهار داشت: از رسانه‌ها که نهایت همکاری را با ما داشتند و برای این موفقیتی که به دست آمد ما آنها را شریک خود می‌دانیم و تشکر می‌کنم که آنها با ما همکاری داشته‌اند و خسته نباشید جانانه به آنها دارم. از زمانی که ما آمدیم لیگ با فراز و نشیب زیادی همراه بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: البته از زمانی که ما به گسترش فولاد آمدیم تیم هفت رتبه ارتقا پیدا کرد. کم‌کم مسابقات را پیگیری کردیم و همه دست به دست هم دادیم تا تیم را از انتهای جدول جدا کنیم و به میانه جدول برسانیم.

وی اضافه کرد: همین که موفق شدیم تیم را برای اولین بار از اواسط نیمه دوم لیگ، ماندنش را تا حدودی قطعی کنیم و مسئولین باشگاه بتوانند با خیال راحت امورات تیم را پیگیری کنند جای خوشحالی دارد. کریمی با بیان اینکه تقریبا از هفته بیست‌ودوم وضعیت‌مان به نحوی شد که در لیگ ماندنی بودیم، تصریح کرد: البته اگر مصدومیت برخی از بازیکنان به وجود نمی‌آمد حتی موفقیت از این هم بهتر می‌شد. اگر خوشبینانه به بازی‌ها نگاه کنیم ما می‌توانستیم چهار امتیاز هم بیشتر کسب کنیم.

فیروز کریمی با تاکید بر اینکه در این مدت باشگاه پابه‌پای ما حرکت کرد و خدارا شکر وضعیت خوبی رقم خورد، ابراز داشت: همچنین باید از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم تشکر کنیم که مسابقات را به خوبی پوشش دادند و علیرغم فشردگی مسابقات برای برخی از تیم‌ها رقابت‌ها با نظم همراه بود. داوری‌ها هم به جز یکی دو مورد که جزئی بودند بسیار خوب بود. نباید به دلیل چند اشتباه داوری زیر سوال برده شود. سطح داوری ما بسیار بالا بود. در بازی‌هایی که من حضور داشتم بالاترین سطح داوری را در تاریخ فوتبال ایران دیدم. به آنها (داوران) هم باید خسته نباشید بگوییم.

کریمی درخصوص بازی فردا مقابل پدیده مشهد ، خاطرنشان کرد: این بازی از لحاظ جدولی حساسیتی ندارد اما تقابل این دو تیم در طول دو فصل گذشته نشان داده که هر دو تیم به دنبال اجرای بازی زیبا هستند. در بازی رفت و در مشهد صحنه‌های زیادی به نمایش گذاشته شد و علیرغم گل‌ها و پیروزی تیم ما فوتبال زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم که روح فوتبال در آن جریان داشت.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: طبیعی است که با وجود مهاجری در این تیم نباید انتظار دیگری از پدیده داشته باشیم. در فصل جاری پدیده ابتدا در کورس قهرمانی بود و بعد با مشکلاتی که دچارش شد به پایین جدول رفت. فردا آنها استرس سقوط ندارند و برای همین فکر می‌کنم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را اجرا خواهیم کرد.

یادآور می شود، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از سری رقابت های هفته سی ام ( پایانی) لیگ برتر، فردا – جمعه ۷ اردیبهشت – از ساعت ۱۷ در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان