//
کدخبر: ۸۵۵۰ //

بهمن رویایی آبی؛استقلال هوادارانش راشرمنده کرد/ پرسپولیس تسلیم شد

استقلال با شکست پرسپولیس فاصله خود را با این تیم به ده امتیاز کاهش داد.

 بهمن رویایی آبی؛استقلال هوادارانش راشرمنده کرد/ پرسپولیس تسلیم شد

 هشتاد و چهارمین دربی پایتخت و آخرین بزای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس به انجام رسید که در پایان این مسابقه جذاب با نتیجه ۳-۱ به سود استقلال تمام شد.

بازی با گل دقیقه ۵ سروش رفیعی از روی ارسال محسن مسلمان به سود پرسپولیس آغاز شد. آبی پوشان چند دقیقه در شوک این گل بودند اما دو دقیقه طوفانی در راه بود. ابتدا فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۷ با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند و دو دقیقه بعد روی ارسال همین بازیکن علی قربانی با ضربه سر دقیق آبی پوشان را پیش انداخت.

این پایار کار نیمه نست نبود. کاوه رضایی در دقیقه ۴۴ با یک بغل پای حرفه ای نتیجه را ۳-۱ کرد. نیمه نخست با همین نتیجه تمام شد.

در ۴۵ دقیقه دوم بازی کاملا در اختیار سرخپوشان تهرانی بود اما نمایش کم نقص شاگردان منصوریان در خط دفاعی باعث شد تا این تیم بتواند در پایان با همین نتیجه به برتری برسد و با ۳۷ امتیاز در رده سوم جایگاه خود را تثبیت کند. پرسپولیس هم با ۴۷ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

استقلال پس از ۱۰ بازی پرسپولیس را شکست داد و منصوریان هم به روند خوب خود مقابل این تیم ادامه داد.

این برد شیرین برای آبی پوشالن در حالی بدست آمد که هواداران ای تیم امروز جایگاه مختص خود را پر نکردند در حالی که استقلال در بهمن ماه فوق العاده کار کرده بود.

در لحظات پایانی بازی درگیری به وجود آمد و مهدی رحمتی از زمین اخراج شد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان