//
کدخبر: ۸۵۳۳ //

گل دوم استقلال، پرسپولیس را شوکه کرد!

در شرایطی که به نظر می رسید پرسپولیس بازی را در اختیار دارد استقلالی ها با دو ضربه برق آسا از حریف پیش افتادند و پرسپولیس و هواداران پرتعدادش را شوک زده کردند.

 

 شاگردان علیرضا منصوریان پس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا امروز از حریف دیرینه خود پذیرایی می کنند، دیداری که هشتادو چهارمین نبرد دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهد بود.   

در شرایطی که به نظر می رسید پرسپولیس بازی را در اختیار دارد استقلالی ها با دو ضربه برق آسا از حریف پیش افتادند و پرسپولیس و هواداران پرتعدادش را شوک زده کردند.

 

شرح گل ها

 

 

استقلا ل صفر ـ پرسپولیس 1(دقیقه 5 ـ سروش رفیعی): یک و دو امیری با محسن مسلمان و پاس فوق‌العاده مسلمان به دهانه دروازه با تک ضربه سروش رفیعی به سرعت تبدیل به گل اول این مسابقه شد.

 

استقلال 1 ـ پرسپولیس1(دقیقه 17 ـ فرشید اسماعیلی): هافبک آبی‌ها روی یک توپ برگشتی با شلیک سهمگین از پشت محوطه جریمه به شکلی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را روی پاشنه چرخاند تا بازی با تساوی منجر شود.

 

استقلال 2 ـ پرسپولیس1(دقیقه 19 ـ علی قربانی): یک بار دیگر فرشید اسماعیلی با نفوذی از سمت راست دفاع پرسپولیس توپ را به صورت عرضی به روی دروازه پرسپولیس فرستاد علی قربانی با قطع توپ و ضربه سری تماشایی بازی را به سود استقلال کند.

 

 

 

دقایق حساس:

 

 دقیقه 3 – اولین حرکت بازی توسط پرسپولیسی ها اتفاق افتاد و فرشاد احمدزاده بعد از چند پاس توانست با استارتی به موقع خود را به زمین آبی ها برساند اما سانتر ناقص او اولین فرصت بازی را از پرسپولیسی ها گرفت.

دقیقه 6 – اولین حرکت آبی ها پس از باز شدن دروازه در این دقیقه شکل گرفت و حمله سریع این تیم از جناح راست با ارسالی روی دروازه پرسپولیسی ها ادامه یافت اما بیرانوند با خروج به موقع توانست این توپ را از آن خود کند.

دقیقه 8 – دو خطای پی در پی از سوی بازیکنان استقلال باعث شد تا سرخ پوشان پشت محوطه این تیم حضور پیدا کنند اما در نهایت از هیچکدام از فرصت ها استفاده ای نبردند.

دقیقه 11 – یک ارسال دیدنی از سوی امیری در محوطه استقلالی ها با ضربه سر به موقع طارمی دروازه رحمتی را به شدت به خطر انداخت اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

 

منبع: روز پلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان