//
کدخبر: ۸۵۴۴۳ //

مثلث دایی – پرسپولیس – کریمی کامل می‌شود

تیم تحت هدایت علی کریمی امروز می تواند کار را برای قهرمانی پرسپولیس راحت تر کند.

 مثلث دایی – پرسپولیس – کریمی کامل می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، از دقایقی دیگر تیم های پرسپولیس و پدیده با یکدیگر روبرو می شوند. پرسپولیسی ها در این بازی حساس نیاز به کسب یک تساوی دارند تا قهرمانی خود را بالاخره مسجل کنند و رسما برای دومین بار متوالی، این عنوان را جشن بگیرند.

البته قهرمانی سرخپوشان با یک اتفاق دیگر هم می تواند رخ دهد. تیم فوتبال ذوب آهن که  در جدول با 12 امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده دوم ایستاده، تنها در صورتی که همه بازی های آتی خود را ببرد، اندک شانسی برای قهرمانی خواهد داشت. بنابراین پیروز نشدن ذوب در بازی امروز هم به صورت اتوماتیک تیم برانکو را قهرمان می کند. ذوبی ها امروز باید در دیدار همزمان با سرخپوشان، به مصاف تیم سپیدرود بروند.

با شرایطی که گفته شد، اگر پرسپولیس در مشهد مقابل پدیده بازنده شود، علی کریمی با سپیدرود این امکان را دارد که ضمن متوقف کردن ذوب آهن، موجبات قهرمانی تیم محبوبش در لیگ هفدهم را فراهم کند.

این در حالی است که روز گذشته تیم سایپا توانست در پرگل ترین بازی هفته در مقابل نفت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود و با پایین فرستادن نفت در جدول، امیدهای سپیدرود را برای بقا در لیگ بیشتر کند. بدین ترتیب پس از پاس فوق العاده ای که دایی به کریمی داد، اگر تیم جادوگر هم در اصفهان نتیجه ای به سود پرسپولیس بگیرد، به نوعی این دو پیشکسوت در کنار پرسپولیس یک مثلث در هفته بیست و هفتم لیگ تشکیل می دهند که به بقا و قهرمانی یکدیگر کمک کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان