//
کدخبر: ۷۴۹۰۱ //
سایپا چهار - ذوب‌آهن دو؛

شهریار ترمز ژنرال را کشید/ پرسپولیس به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به نفع نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

شهریار ترمز ژنرال را کشید/ پرسپولیس به قهرمانی نزدیک‌تر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال ذوب‌آهن خارج از خانه بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 10 به گل برتری برسد. ذوب آهنیها در اولین حملهی خود از سمت چپ ، صاحب موقعیتی شدند که کیروش استنلی ،  سانتر محمد ستاری را با ضربه ای فنی تبدیل به گل کرد.

 

شاگردان دایی بعد از دریافت گل حملات خود را بیستر کردند و در دقیقه 16 توسط مهدی ترابی به گل برتری رسیدند. بازیکنان سایپا از کناره های زمین ارسالی انجام دادند که توپ به دست نژاد مهدی ، مدافع ذوب آهن برخورد کرد و داور ضربهی پنالتی اعلام نمود و این ضربه توسط مهدی ترابی داخل دروازه ذوب آهن قرار گرفت .

 

سایپا بعد از گل تساوی توانست در دقیقه 39 هم گل بعدی را به ثمر برساند. سایپا از سمت چپ زمین، صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد دانشگر، سانتر ارسالی علی قلی زاده را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

 

در نیمه دوم سایپا بازی را هجومی تر آغاز کرد و توانست در دقیقه 73 به گل بعدی برسد. مهدی ترابی طی یک ضد حمله ، به قلب دفاع ذوب آهن نفوذ کرد و علی قلی زاده را صاحب موقعیتی نمود و این بازیکن با ضربه ای فنی ، دروازه رشید مظاهری را باز کرد . شاگردان دایی دست از حمله بر نداشتند و در دقیقه 83 هم به گل چهارم رسیدند. رضا جعفری که به تازگی وارد زمین شده بود ، با ضربه سر فنی ، دروازه مظاهری را برای بار چهارم باز کرد.

 

ذوبی‌ها هم در دقایق پایانی گل دوم این تیم را به ثمر رساندند. تیم ذوب آهن از پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که قاسم حدادی فر با شوتی زمینی دروازه را باز کرد.

 

*شناسنامه بازی*

گل‌ها: استنلی کی‌روش دقیقه 10 و حدادی فر دقیقع 2+90 برای ذوب‌آهن و مهدی ترابی دقیقه 16 (پنالتی)، محمد دانشگر دقیقه 39، علی قلی زاده دقیقه ۷۳ و رضا جعفری دقیقه 84 برای سایپا

 

کارت زرد: جورجی ولسیانی و حمید بوحمدان از ذوب‌آهن و امید خالدی، مهرداد کفشگری و محمددانشگر از سایپا

داور: اشکان خورشیدی

کمک داور:  تورج عیوض محمدی و محمد عطایی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان