//
کدخبر: ۸۴۷۴۳ //

بدشانسی برای سرمربی استقلالی و شاگردانش؛ تصادف اتوبوس تیم در جاده!

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز وضعیت روحی روانی بازیکنان این تیم را عالی توصیف کرد و گفت: در تصادف چند خودرو در جاده تهران - بابل هیچ اتفاق و آسیبی برای اتوبوس تیم شهرداری و سرنشینان آن رخ نداده است.

بدشانسی برای سرمربی استقلالی و شاگردانش؛ تصادف اتوبوس تیم در جاده!
به گزارش فرتاک نیوز،

احد میرزایی دقایقی قبل در واکنش به خبر تصادف اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری تبریز، اظهار کرد: هیچ اتفاقی برای اتوبوس حامل کاروان تیم شهرداری رخ نداده است و هم اتوبوس و هم سرنشینان آن که اعضای تیم فوتبال شهرداری تبریز را تشکیل می دهد، در سلامت کامل به سر می برند.

وی ادامه داد: ما هم اکنون در جاده تهران به سمت بابل هستیم و بازیکنان و کادرفنی از لحاظ روحی روانی در شرایط عالی هستند و همه به بازی فردا برابر تیم خونه به خونه امروز کرده ایم.

میرزایی با اشاره به اینکه تیم شهرداری تبریز آماده کسب نتیجه ای خوب در زمین تیم خونه به خونه است، گفت: ما یکی، دو بازیکن مصدوم داریم که البته حضور یا عدم حضور آنها در بازی فردا مشخص نیست و به نظر کادر پزشکی و کادرفنی بستگی دارد اما در مجموع وضعیت تیم عالی است و امیدواریم که بتوانیم با دست پر به تبریز بازگردیم.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری تبریز برای دیدار با تیم خونه به خونه عازم بابل شده است و قرار است در هتل میزبان این شهر اقامت کند. کاروان تیم شهرداری پس از مصاف با تیم خونه به خونه فردا شب به تبریز باز خواهد گشت.

این دیدار از چارچوب بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول باشگاه های کشور و از ساعت 16:15 فردا چهارشنبه در ورزشگاه هفتم تیر بابل به انجام می رسد.

گفتنی ست سرمربی تیم شهرداری تبریز بر عهده سیروس دین محمدی استقلالی معروف است که توانسته با این تیم نتایج خوبی کسب نماید و آنها را از منطقه سقوط دور نماید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان