//
کدخبر: ۷۹۱۷۷ //
سیروس دین محمدی :

غفوری بهترین بازیکن میدان بود/ استقلال می‌تواند مقابل العین به پیروزی برسد

پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال معتقد است اگر این تیم مانند نیمه دوم بازی با پرسپولیس بازی کند و ابتدا به فکر گل نخوردن باشد می تواند مقابل العین به پیروزی دست پیدا کند.

غفوری بهترین بازیکن میدان بود/ استقلال می‌تواند مقابل العین به پیروزی برسد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس دین محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی این تیم در دربی 86 به خبرنگار برنا گفت: از هر دو تیم انتظار می‌رفت تا بازی زیبا تری را به نمایش بگذارند اما استقلال کمی بهتر بود و به حقش یعنی برد دراین بازی دست یافت.

وی افزود: این پیروزی دل هواداران را شاد کرد و این از همه چیز مهم تر است.  من هم از طرف خودم این برد را به همه هواداران و بازیکنان استقلال تبریک می گویم .

دین محمدی درباره بهترین بازیکن زمین، گفت: من هم موافقم که وریا غفوری بهترین بازیکن میدان بود ،او واقعا" دیروز در میدان بسیار تاثیر گذار بود و این تاثیر گذاری علاوه بر گلی بود که به ثمر رساند.

مربی اسبق استقلال درباره بازی حساس آبی پوشان مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا ،اظهار داشت: دربی تمام شد و باید بدانیم استقلال بازی حساسی دارد و العین نیز تیم قدرتمندی است، معتقدم  استقلال اگر همانند نیمه دوم دربی از ابتدا به فکر گل نخوردن باشد، میتواند مقابل العین به پیروزی دست پیدا کند.

کاپیتان اسبق آبی پوشان در پایان گفت: البته شفر مربی کار بلدی است و از زمانی که او به استقلال آمده انسجام تیمی در دفاع و حمله دچار تغییرات مثبتی شده است، البته استقلال مقابل الهلال بازی بسیار خوبی از خود نشان داد.  بازی با العین در زمین این تیم کمی تفاوت دارد، با تمام این تفاسیر ما استقلال ایران هستیم و همواره در آسیا جزو مدعیان بودهایم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان