//
کدخبر: ۸۴۶۲۰ //
استقبال کی‌روش از رویارویی شفر و قلعه‌نوئی

اوج حساسیت، بعد از صعود سرخابی

پرسپولیس و استقلال، امروز صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کردند اما با این وجود، دو جدال حساس در بازی آخر خواهند داشت.

 اوج حساسیت، بعد از صعود سرخابی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرخابی های پایتخت در فصل جاری لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی داشته اند و در فاصله یک هفته تا پایان، صعودشان به دور یک هشتم نهایی را مسجل کردند. پرسپولیس با کسب یک امتیاز در ازبکستان، حذف تیم نسف قارشی را رقم زد و استقلال هم با پیروزی دو گله در تهران، صدرنشینی اش را تثبیت کرد.

اما با این وجود، بازی ششم این تیم ها در آسیا تشریفاتی نخواهد بود و اتفاقا سرخابی ها یکی از مهم ترین بازی های فصل را پیش رو خواهند داشت.

این دو تیم دقیقا دو هفته بعد، در تهران و کویت به مصاف السد والهلال خواهند رفت و برای تعیین کردن رقیب مرحله یک هشتم نهایی با این تیم ها جدال خواهند کرد. استقلال در حالی به مصاف تیم حذف شده عربستان می رود که یک تساوی هم صدرنشینی را مسجل می کند چرا که با یک امتیاز از کویت و در بدترین شرایط، آن ها با العین هم امتیاز می شوند و به دلیل گل زده بیشتر در بازی رودررو، بالاتر از این تیم قرار می گیرند. پرسپولیس هم در تهران با السد دیدار دارد و با کسب یک پیروزی می تواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کند.

این دو دیدار از این جهت حائز اهمیت است که پرسپولیس می خواهد با صدرنشینی، از جدال با الاهلی عربستان و دو دیدار تقریبا خارج از خانه فرار کند.

استقلال نیز با صدرنشینی، ذوب آهن را در مقابل خود خواهد داشت و بدیهی است که دو دیدار در ایران آن هم در پایان فصل، می تواند گزینه ایده آلی برای شاگردان شفر باشد.

همچنین این دو احتمال، اتفاق مثبتی برای تیم ملی هم هست و شاید با حذف سه سفر از 4 سفر خارجی احتمالی، به پروسه آماده سازی بازیکنان برای تیم ملی نیز کمک مناسبی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان