//
کدخبر: ۷۷۵۲۴ //
زیدان: حالا نوبت گرفتن اتلتیکو است

صعود رئال به رده سوم جدول/ فاصله با بارسلونا کاهش یافت

رئال با برتری در زمین لگانس توانست چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرد و تا رده سوم لالیگا صعود کند.

صعود رئال به رده سوم جدول/ فاصله با بارسلونا کاهش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال در ادامه روند رو به رشد خود در سال 2018، لگانس را در دیداری معوقه 1-3 شکست داد و فاصله با بارسلونا حالا به 14 امتیاز کاهش یافته است.

کهکشانی ها ابتدا یک گل دریافت کردند؛ ولی در ادامه موفق به جبران شدند.

زیدان در پایان بازی گفت:« خیلی زود گل خوردیم؛ ولی اتفاق خاصی نبود. می دانستیم که قدرت جبران داریم.

این پیروزی که چهارمین برد متوالی بود، اهمیت زیادی برای ما داشت. حالا تیم سوم جدول هستیم و فاصله با رقبا کمتر شده است. می توانم بگویم که هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. چه از حیث گلزنی و چه از حیث نتیجه گیری موفق بودیم. اکنون اعتماد به نفس ما بیشتر شده و پس از دریافت گل خیلی زود به بازی بر می گردیم. باید به همین روند ادامه دهیم تا با گذر از اتلتیکو، به جایگاه دوم برسیم.»

آسنسیو و لوکاس:« هر دو از همان ابتدا برای من بازیکنان مهمی بودند. به خاطر لوکاس بسیار خوشحالم و او شایسته فیکس بازی کردن است، چون همیشه می جنگد و در حال مبارزه است.

آسنسیو هم بازی بسیار خوبی انجام داد و کوواچیچ که در این فصل خیلی زیاد بازی نکرده نیز بی نظیر بود. در مجموع از همه چیز راضی هستم. پس از پشت سر گذاشتن هفته هایی دشوار، حالا همه چیز خوب پیش می رود.»

نیمکت نشینی دوباره بیل:« از گرت راضی هستم. باید مراقب او بود و به وی زمان داد تا رفته رفته به روزهای اوجش برگردد. بازی های زیادی باقی مانده و باید دید در ادامه کار، شرایط او چگونه خواهد بود. از نظر من، همه بازیکنان مهم هستند و همگی باید انگیزه خود را در بالاترین سطح نگاه دارند. من روی تک تک بازیکنانم حساب کرده ام.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان