//
کدخبر: ۷۵۰۲ //

کارلوس کی روش رفت!

در شرایط فعلی که کی روش حاضر به عقب نشینی نیست و با مواضع دور از منطقی که می گیرد، حمایت از خودش را حتی برای حامیانش سخت می کند، شاید بهترین راه حل دوری مقطعی او از فضای فوتبال ایران باشد.

کارلوس کی روش رفت!

 

 

به گزارش فرتاک نیـوز، مهدی تاج در اقدامی هوشمندانه با مرخصی خارج از برنامه کارلوس کی روش موافقت کرد تا سرمربی تیم ملی چند روزی را دور از ایران سپری کند و به کارهای شخصی اش برسد و البته مثلا به لژیونرها سرکشی کند. مثلا به این دلیل که کی روش به پرتغال رفته و ما در پرتغال غیر از شروین رزمی نیا بازیکن سابق راه آهن که در لیگ دو این کشور بازی می کند و امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده که فرسنگ ها با تیم ملی فاصله دارد و یکی دو بازیکن گمنام دیگر کسی را در پرتغال نداریم.

 

به هرحال تاج وقتی دید سرمربی تیم ملی هر روز با کارهای خود و حرف هایی که می زند، تنش ایجاد می کند، تصمیم گرفت به کی روش چند روزی مرخصی بدهد تا در این فاصله به فکر سر و سامان دادن اوضاع نا به سامان تیم ملی باشد.

 

 البته تاج و کی روش برای آن که صدای منتقدین در نیاید تصمیم گرفته بودند خبر خروج کارلوس از کشور را رسانه ای نکنند اما این حرف تاج که در گوشی به یکی از همکاران کی روش گفته بود حالا بگذار کارلوس برود مرخصی و برگدد تا هم خودش هوای تازه ای کند و هم ما نفسی بکشیم، بعد درباره ماجرای دستیارها و ادامه همکاری مربیان ایرانی با او توافق می کنیم، به یکی از رسانه ها رسید و موضوع علنی شد.a

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان