//
کدخبر: ۷۴۱۸۰ //

پشت پرده نیمکت‌نشینی محسن مسلمان لو رفت

در میان ناباوری، چند بازیکن پرسپولیس در دیدار حساس با سپاهان اصفهان نیمکت‌نشین شدند. شاید اصلی‌ترین یا مهم‌ترین بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس در بازی جمعه مقابل سپاهان محسن مسلمان بود که تعجب خیلی‌ها، حتی خود اصفهانی‌‌ها را در پی داشت!

پشت پرده نیمکت‌نشینی محسن مسلمان لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 شنیده می‌شود دلیل اصلی تصمیم برانکو، عدم تمدید قرارداد از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس است. بازیکنانی که در پایان لیگ هفدهم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌‌رسد و آن‌گاه می‌‌توانند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی که پیشنهاد بهتری داشت، بروند!

 

بر اساس شنیده‌ها پرسپولیس سیاست جالبی در پیش گرفته است که بتواند ستاره‌های خود را حفظ کند؛ سیاستی که در تمام باشگاه‌های معتبر دنیا هم رعایت می‌شود. به طور مثال می‌توان به پاییز سال ۱۳۹۳ اشاره کرد که روبین‌کازان برای راضی‌ کردن سردار آزمون به تمدید قرارداد، ستاره ۱۹ ساله خود را نیمکت‌نشین کرد. آزمون در حالی که تک‌گل پیروزی‌بخش ایران در بازی با کره‌جنوبی را به ثمر‌ رسانده بود به روسیه رفت که برابر دینامومسکو به میدان برود اما نیمکت‌نشین شد!

 

در بازی خانگی مقابل زنیت هم سرمربی روبین‌کازان به سردار آزمون بازی نداد و... این سیاستی است که اغلب  باشگاه‌های اروپا به کمک سرمربیان خود اتخاذ می‌‌کنند. وقتی بازیکن کارساز به پایان قراردادش نزدیک می‌شود و باشگاه هم تمایل دارد او را حفظ کند و با هماهنگی سرمربی نیمکت‌نشین می‌شود؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد در پرسپولیس نیز در حال رخ دادن است. محسن مسلمان نیمکت‌نشین می‌شود تا از مدار سایر تیم‌های داخلی و رقیبان پرسپولیس خارج شود و بعد از دو، سه هفته خسته شده و راضی به امضای برگه تمدید قراردادش شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان