//
کدخبر: ۷۳۶۸۷ //

اتفاق ویژه برای مسلمان در بازی با سپاهان!

محسن مسلمان برای اولین بار در فصل جاری، 90 دقیقه نیمکت نشین بود.

 اتفاق ویژه برای مسلمان در بازی با سپاهان!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ در دیدار با سپاهان برای پست هافبک راست از فرشاد احمدزاده استفاده کرد تا باتوجه به سیستم 442 خطی سرخ ها، محسن مسلمان نیمکت نشین شود. پروفسور در طول بازی نیز اعتقادی به استفاده از این بازیکن نداشت و سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و بشار رسن را به میدان فرستاد تا مهندسِ پرسپولیسی ها برای اولین در فصل جاری به طور کامل نیمکت نشین باشد.

 

او در هفته دهم و بازی با استقلال نیز روی نیمکت نشست اما پس از مصدومیت رسن، وارد زمین شد و 25 دقیقه بازی کرد. هفته بعد نیز در دیدار با سایپا بازهم فیکس نبود و تنها 8 دقیقه فرصت نمایش توانایی های خود را داشت.

هافبک خلاق سرخ ها که چند روز پیش شمع تولد 27 سالگی را فوت کرد، در حالی روی نیمکت نشست که این فصل 9 پاس گل داده و بهترین گلساز لیگ هفدهم به شمار می رود.

 

در نبودِ مسلمان، احمدزاده پاس گل داد و امیری هم نمایش قابل قبولی ارائه کرد. بشار رسن نیز نشان داد کم کم به فرم همیشگی نزدیک می شود و می توان امیدوار به آینده او بود. دیگر هافبک سرخ ها یعنی سیامک نعمتی هم در چند بازی قبلی عملکرد بسیار خوبی داشته و این آمادگی بالای هافبک های پرسپولیس، کار پروفسور را برای انتخاب 4-5 بازیکن در این قسمت از زمین سخت و سخت تر می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان