//
کدخبر: ۷۳۶۸۶ //
در نشست خبری بازی با لوانته

زیدان: هم من و هم بازیکنان به لالیگا امیدواریم

رئال با یک بازی کمتر از بارسا در نوزده امتیازی این تیم قرار دارد و فردا شب در زمین لوانته فرصت کاهش این فاصله را خواهد داشت.

 زیدان: هم من و هم بازیکنان به لالیگا امیدواریم
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال که در دو هفته اخیر موفق به کسب دو برد پرگل در لالیگا شده، به فاصله 12 روز تا بازی سرنوشت ساز مقابل پی اس جی، حالا در شرایط روحی بهتری نسبت به گذشته قرار دارد.

زیدان در نشست خبری بازی با لوانته گفت:« روی این بازی تمرکز کرده ایم و نه بازی با پی اس جی.

از دقیقه اول باید برای گل زدن تلاش کنیم. از حیث دفاعی شرایط خوبی داریم و در تک تک نقاط در حال بهتر شدن هستیم. تنها هدف ما کسب سه امتیاز و پیروزی است. هر بازی داستان خودش را دارد و بازی با لوانته نیز برای ما اهمیت بالایی دارد و کاملا آماده هستیم. هفته خوبی را پشت سر گذاشته ایم.»

 

عدم خرید در انتقالات زمستانی:« اینجا همه با هم متحد هستیم. در سخت ترین شریط بازیکنان همواره نشان داده اند که واکنش خوبی از خودشان نشان می دهند. من چشم بسته به تیم خودم ایمان دارم. به بازیکنانم اطمینان کامل دارم و این را ثابت کرده ام. مطمئنم که آنها نیز پاسخ اعتماد من را خواهند داد.»

 

ترجیح دادن BBC:« اینطور نیست. من از شیوه های مختلف تاکتیکی استقبال می کنم و بازیکنانی دارم که چنین امکانی را به من می دهند.

برای مثال در فینال کاردیف برابر یوونتوس، من از سیستم لوزی در میانه زمین استفاده کردم و بیل نیمکت نشین بود. وقتی بنزما، رونالدو و بیل در زمین باشند، بهترین پست برای هر کدام این است که رونالدو در چپ باشد، بیل در راست و بنزما مهاجم مرکزی.»

 

وضعیت راموس و ایسکو:« مصدومیت هر دو برطرف شده و با ما خواهند بود.»

 

فتح لیگ قهرمانان، ضامن بقا روی نیمکت:« اصلا به این قضیه فکر می کنم و تمرکز من فقط روی بازی فرداست و سپس بازی بعدی. شما فکر می کنید لالیگا برای ما تمام شده است؟ من و بازیکنانم که اینطور فکر نمی کنیم. می خواهیم در بالاترین جایگاه ممکن لالیگا را به اتمام برسانیم و برای رسیدن به این مهم، باید بازی های باقیمانده را پیروز شویم.

دو هفته به بازی با پی اس جی مهلت داریم و طبیعی است که اگر دو دیدار بعدی لالیگا را پیروز شویم، در بهترین شرایط روحی به آن بازی خواهیم رسید؛ ولی با اطمینان می گویم که بازیکنانم از حالا به پی اس جی فکر نمی کنند و تمرکزشان روی لالیگا است.»

 

وضعیت رونالدو:« او مثل همیشه است. انتظارات ما از رونالدو همواره بالاست، چون او مرجع این تیم است. از عملکرد کریس کاملا راضی هستم حتی در روزهای دشوار و پیچیده فصل. باید مثبت فکر کرد و من به گذشته فکر نمی کنم. بازی قبلی را 1-4 از والنسیا بردیم و رونالدو دو گل زد. همه چیز در مورد او و تیم خوب پیش می رود.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان