//
کدخبر: ۷۳۶۴۸ //
همراه با آخرین پیروزی طلایی‌پوشان؛

پرسپولیس- سپاهان؛ همراه با خاطرات تلخ برانکو

آخرین پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس در اولین تقابل برانکو با طلایی پوشان رقم خورده است؛ 842 روز قبل!

پرسپولیس- سپاهان؛ همراه با خاطرات تلخ برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

روز پنج شنبه 22 مرداد 1394 آخرین باری بود که سپاهان اصفهان موفق شد پرسپولیس را شکست بدهد. از آن روز به بعد دو تیم 4 بار با هم بازی کردند که دو برد برای پرسپولیس و دو تساوی حاصل این رویارویی‌ها بوده است. آن بازی در هفته سوم لیگ پانزدهم و در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. بازی مثل همه ملاقات‌های دو تیم جنجالی و پرهیجان از آب درآمد. ابتدا احسان حاج صفی موفق شد در دقیقه دروازه ایمان صادقی را باز کند. 5 دقیقه بعد مهدی طارمی گل تساوی را زد. در دقیقه 34 امید عالیشاه روی حرکت دیدنی علی علیپور گل دوم پرسپولیس را بزند. اما 5 دقیقه بعد مایکل اومانیا مدافع پرسپولیس دروازه خودی را باز کرد و بازی مساوی شد. در نیمه دوم این سپاهان بود که موفق شد دو بار توسط هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری دروازه تیم برانکو را باز کند و در نهایت بازی را با نتیجه 4 بر دو ببرد.

 

نکته مهم این بازی داوری حسین زرگر بود. او به اندازه انگشتان دو دست در این بازی مرتکب اشتباهات تاثیرگذار شد و در پایان هر دو تیم برنده و بازنده از قضاوت او ناراضی بودند!‌ زرگر در این بازی به 8 بازیکن دو تیم هم اخطار داد تا سنت هیجان انگیز و جنجالی بودن ال‌کلاسیکوی ایران در این بازی هم حفظ شود. از آن روز تقریبا دو سال و نیم می‌گذرد و امروز دو تیم باز هم روبروی هم قرار می‌گیرند. نکته جالب اینکه هیچ کدام از 6 گلزن آن بازی دیگر در تیم‌های‌شان نیستند که بخواهند دوباره گل بزنند.

 

از آن بازی خاطرات زیادی به جا مانده است. مثل اولین کاپیتانی مهرداد کفشگری در پرسپولیس که اصلا برایش خوش یمن نبود. او در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شد. روی گل سوم، پاس اشتباهی داد و در ادامه در داخل محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد. در دقیقه 81 هم به اشتباه با یک پاس به عقب، محمدرضا خلعتبری را صاحب موقعیت کرد و او هم گل چهارم سپاهان را زد.

 

نکته مهم دیگر این بازی حضور محمد انصاری در زمین برای اولین بار بود. انصاری در دقیقه 50 به جای وحید حیدریه که مصدوم شده بود، وارد زمین شد و بازی قابل توجهی از خودش ارائه داد. آن روز کسی انتظار زیادی از انصاری نداشت؛ اما او امروز تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار پرسپولیس شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان