//
کدخبر: ۷۳۶ //

اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در این وزارتخانه را منصوب کرد.

اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند

دکتر مسعود سلطانی فر در حکمی عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش را به عنوان رئیس ستاد و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی را به عنوان دبیر ستاد برگزاری مراسم دهه فجر وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

دکتر سلطانی فر همچنین محمد مراد مانگشتی مدیرکل پشتیبانی و امور رفاهی، غلامرضا پارسا مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان ها، محمدرضا اسد مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی، پروین کرملو مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان و سید محمد فیاض مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان را نیز به عنوان اعضای این ستاد منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

با توجه به لزوم برنامه ریزی، سیاست گذاری و تبیین مشی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری هرچه با شکوه تر سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس، دبیر و عضو» ستاد برگزاری مراسم دهه فجر منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی با بهره گیری از سایر ظرفیت های موجود وزارتخانه و رسانه های گروهی در بزرگداشت این روزهای تاریخی موفق و موید باشید.

مسعود سلطانی فر

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان