//
کدخبر: ۷۰۷۶۴ //

اتفاق ویژه در تیم ژنرال!

تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه سیر صعودی‌اش در نیم فصل دوم موفق شد صنعت نفت را هم شکست داده تا به یکه تازی‌اش در نیم فصل دوم ادامه دهد.

اتفاق ویژه در تیم ژنرال!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ذوب آهن اصفهان در نیم فصل دوم با چهره‌ای متفاوت در لیگ برتر ظاهر شده و می‌توان این تیم را یکه تاز نیم فصل دوم تا به اینجای کار دانست. ذوب آهن در هفته بیستم موفق شد تیم خوب صنعت نفت را در اصفهان مغلوب نماید تا چهارمین پیروزی خود در نیم فصل دوم را هم به دست آورد.

۴ پیروزی و یک مساوی حاصل ۵ بازی ذوب آهن در نیم فصل دوم مسابقات است تا شاگردان قلعه نویی با ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن صدرنشین بلامنازع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر باشند. ذوب آهن نیم فصل دوم را با یک مساوی بدون گل مقابل سیاه جامگان قعر نشین آغاز کرد تا شروع چندان امیدوار کننده ای در نیم فصل دوم نداشته باشد. اما آنها با چهار پیروزی متوالی مقابل گسترش فولاد (یک بر صفر) در تبریز، پیکان (۲ بر یک) در اصفهان، سپاهان (۲ بر یک) در اصفهان و صنعت نفت (۲ بر یک) در اصفهان دارای بهترین عملکرد در نیم فصل دوم مسابقات شد و توانست تا رده چهارم جدول هم صعود کند.

ذوب آهن این امکان را دارد که در هفته‌های آینده رده دوم جدول را هم به اشغال خود در آورد. این تیم در هفته بیست و یکم در اهواز به دیدار استقلال خوزستان می‌رود. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۳ بهمن برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان