//
کدخبر: ۶۹۹۷۰ //
فلاح‌زاده: حسینی کار سختی انجام داد

حسینی خوش شانس بود که فقط یک گل از سایپا خورد

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا موفقیت دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ثبت رکوردی جاودانه در فوتبال ایران را به وی تبریک گفت.

حسینی خوش شانس بود که فقط یک گل از سایپا خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد فلاح‌زاده درباره تساوی سایپا و استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. استقلال در نیمه اول نمایش خوبی داشت و به گل هم رسید، اما تیم ما در نیمه دوم کاملاً برتر از حریف بود و فکر می‌کنم حسینی خوش‌شانس‌بود که فقط یک گل از سایپا دریافت کرد. او البته عملکرد خوبی در این بازی و همچنین بازی‌های گذشته داشت.

 

وی با اشاره به رکورد منحصربه‌فردی که حسینی از خودش بر جا گذاشت، گفت: من باید به حسینی تبریک بگویم، چون او کار بسیار  سختی انجام داد. این درست است که در گل نخوردن، خط دفاعی هم نقش دارد، ولی باید به این موضوع توجه کرد که حسینی در بازی‌های گذشته واکنش‌های بسیار خوبی انجام داد و بارها مانع از گل‌خوردن استقلال شد. گاهی اوقات یک دروازه‌بان کلین شیت می‌کند، اما هیچ توپی به سمت دروازه‌اش نمی‌آید، ولی حسینی سیوهای بسیار خوبی در لیگ امسال داشت.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در پایان و در پاسخ به پرسشی در مورد آینده این تیم تصریح کرد: ما از لحاظ امتیازگیری در چند هفته اخیر شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. این هفته هم با تراکتورسازی بازی داریم و اگر می‌خواهیم برای کسب سهمیه شانس داشته باشیم باید در تبریز امتیاز بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان