//
کدخبر: ۶۸۰۷۹ //

کی روش؛عنوان بهترین مربی آسیا در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد

کارلوس کی روش به عنوان بهترین مربی آسیا در سال 2017 انتخاب شد.

کی روش؛عنوان بهترین مربی آسیا در سال 2017 را به خود اختصاص داد

به گزارش فرتاک نیوز، سایت فوتبال ترایب به معرفی 5 مربی فوتبال‌اسیا در سال 2017 پرداخت که در این بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ به ترتیب رتبه های اول و پنجم را مال خود کردند.

فوتبال ترایب درباره سرمربی تیم ملی ایران نوشت: "یکی از دلایلی که باعث شد ایران بتواند به عنوان یکی از قدرتمندترین تیمهای آسیا معرفی شود و به جام جهانی برسد حضور کارلوس کی روش پرتغالی در راهس کادر فنی این تیم بود. ایران موفق شد در سال 2017 بدون باخت کار خود را به پایان برساند و 12 بازی بدون شکست را پشت سر بگذارد.

آنها همچنین موفق شدند مقابل تیمهایی مانند چین، ونزوئلا و روسیه نتایج خوبی را کسب کنند. ایران یکی از اولین تیمهایی بود که به روسیه صعود کرد. کارلوس کی روش به همین دلایل در صدر جدول رده بندی برترین مربیان اسیایی در سال 2017 قرار گرفت."

57

برانکو ایوانکوویچ هم در این رده بندی بعد از رامون دیاز، یون جونگ هوان، تاکافومی فوری در رده پنجم این رده بندی قرار گرفت. فوتبال ترایب در این باره نوشت: سرمربی اسبق تیم ملی ایران سال 2015 با هدایت تیم بزرگ پایتخت برگشت و توانست نتایج درخشانی را کسب کند. او در سال 2017 با پرسپولیس برنده سوپرجام فوتبال ایران شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. او به خاطر عملکرد خوبش و نتایج عالی که کسب کرد و همچنین قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران با فاصله 9 امتیازی تا پایان هفته هفدهم محبوبیت فراوانی بین هواداران پرسپولیس دارد."

 

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان