//
کدخبر: ۶۸۰۶۷ //

تراکتورسازی ۰ - ۰ استقلال ؛ نیمه اول بدون گل به اتمام رسید

دیدار تراکتورسازی و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید

تراکتورسازی 0 - 0 استقلال ؛ نیمه اول بدون گل به اتمام رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

در حساس‌ترین دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر تراکتورسازی به مصاف استقلال می‌رود. سرخپوشان تبریزی بعد از شکست تلخ هفته قبل مقابل پرسپولیس، در شرایطی به مصاف استقلال خواهند رفت که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارند. در حالیکه صحبت‌هایی مبنی بر برکناری یحیی گل‌محمدی در صورت شکست در این بازی به گوش می‌رسد ، آن ها امیدوارند با پیروزی در این دیدار به جایگاه اصلی خود در جدول بازگردند.

تراکتور در این مسابقه از حضور دو مهره کلیدی خود یعنی امید عالیشاه و مهدی کیانی بی بهره است.

در مقابل شاگردان وینفرد شفر پس از سه برد پیاپی مقابل تیم های سپاهان،نفت آبادان و استقلال خوزستان پا به این میدان گذاشته اند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار روند درخشان خود را پس از تغییر سرمربی، ادامه دهند. البته استقلال در این دیدار روزبه چشمی و سرور جپاروف را به دلیل سه کارته شدن در اختیار ندارد و با ترکیبی جدید مقابل تراکتورسازی قرار می گیرد.

 

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار با ما همراه باشید:

 

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: حسین زرگر         

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و بابک داروی

 

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

 

گل ها:-

 

ترکیب تراکتوسازی تبریز:

فرزین گروسیان،محمدرضا مهدی‌زاده،محمد نادری،محمد ایرانپوریان،رضا شربتی،مهدی مهدی‌پور،محمد ابراهیمی،احسان پهلوان،دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه،فرزاد حاتمی

 

ترکیب استقلال تهران:

حسین حسینی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان،  فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و علی قربانی

 

دقایق حساس:

دقیقه 02:اشتباه مدافعان استقلال باعث شد تراکتوری ها صاحب موقعیت شوند که شوت راه دور  احسان پهلوان را حسینی با واکنش مناسب خود برگشت داد.

دقیقه 03:علی قربانی توپ را با ضربه سر برای فرشید اسماعیلی کاشت اما شوت بی دقت این بازیکن از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 08: ضربه کم جون امید ابراهیمی در میانه راه به علی قربانی رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 27: ارسال مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی  را دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر بی دقت خود به بیرون زد.

دقیقه 40: پاس بلند مجید حسینی را نورافکن با سینه برای علی قربانی کاشت، اما ضربه ناامیدکننده علی قربانی از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 42: پاس در عمق برای محمد ابراهیمی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن را حسینی با واکنش تماشایی خود برگشت داد.

دقیقه 44:وریا غفوری پس از عبور از چند بازیکن با پای چپ اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه فرزین گروسیان به بیرون رفت

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان