//
کدخبر: ۶۷۹۱۹ //

استقلال-تراکتورسازی؛ شیشه عمر گل محمدی در دستان شفر/ نبردی سرنوشت ساز برای هر دو تیم

پیشکسوت تیم استقلال گفت: رسانه‌ها و هواداران استقلال در طول این هفته ذهن حسینی را معطوف به رکوردشکنی کردند و این موضوع تمرکز او را بر هم می‌زند.

استقلال-تراکتورسازی؛ شیشه عمر گل محمدی در دستان شفر/ نبردی سرنوشت ساز برای هر دو تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز، ایوب اصغرخانی در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی بیان داشت: قطعاحساس ترین و جذاب ترین بازی این هفته بین تیم های استقلال و تراکتورسازی است. دیداری که به اعتقاد من جذابیت هایش به مراتب بیشتر از حاشیه های آن خواهد بود و برای هر  دو تیم و مربیان آنها بسیار مهم است.

 

پیشکسوت تبریزی آبی پوشان اضافه کرد: مطمئن هستم که این بازی تحت تاثیر بازی جنجالی هفته گذشته تراکتورسازی مقابل پرسپولیس قرار نخواهد گرفت و دو تیم دیداری به دور از جنجال و حاشیه ارائه می‌دهند. بار فنی این بازی بسیار بالا خواهد بود.

 

مربی سابق تیم جوانان استقلال با اشاره به حضور چند بازیکن سابق تیم‌های پایه این باشگاه در جمع ستاره‌های این روزهای آبی‌ها بیان داشت: بازیکنانی مثل محسن کریمی، نورافکن، مجید حسینی و سید حسین حسینی بیان داشت: این بازیکنان که محصول آکادمی استقلال هستند در حال حاضر ستاره‌های فوتبال ایران و از مهره‌های تاثیرگذار در استقلال هستند که همه شان در حد و اندازه تیم ملی هستند و من امیدوار هستم که این بچه‌ها در معیت تیم ملی در رسیه هم باشند. چرا که استحقاق آن را دارند.

 

اصغرخانی تصریح کرد: در طول هفته گذشته هواداران در فضای مجازی و خیلی از رسانه‌ها روی بحث رکوردشکنی حسینی زوم کرده بودند و این موضوع می‌تواند برای این دروازه‌بان جوان ایجاد استرس کند و تمرکز او را در بازی بر هم بزند. حسینی باید این بحث رکورد شکنی را از ذهنش بیرون کرده و فقط روی بازی تمرکز کند. اگر حواس او به رکورد شکنی باشد ممکن است این موضوع به ضرر خود او و استقلال تمام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان