//
کدخبر: ۶۵۴۲ //

امید منصوریان در اوج پختگی/ ابراهیمی عصای دست علیمنصور

حال استقلال منصوریان خوب شده است؛ چون حال امید استقلال خوب شده. امید ابراهیمی حالا دیگر به یک رهبر قابل احترام تبدیل شده است.

امید منصوریان در اوج پختگی/ ابراهیمی عصای دست علیمنصور

به گزارش فرتاک نیوز،در روزهایی که جوانان 20 تا 25 ساله استقلال را به پیش می‌برند، شماره 6 آبی‌ها در سی سالگی نقش لیدر بازیکنان را درون زمین پیدا کرده و در اوج آمادگی، ذهنیت فرماندهی را هم به بهترین شکل به دست آورده است. تا جایی که سرمربی اسقلال از او به عنوان جواهر اصلی معدن طلایش نام می‌برد. اگر تاثیر ابراهیمی در بردهای قبلی استقلال آمادگی فنی او بوده، حالا در کنار آمادگی فنی، این ذهنیت برنده و سخت‌کوشی ابراهیمی است که در کنار درخشش فنی، به کمک استقلال می‌آید.

در بازی با ماشین‌سازی جدا از پاس گلی که در دقایق پایانی برای نورافکن فرستاد، رهبری بازیکنان درون زمین نقش ویژه‌ای برای ابراهیمی به وجود آورد. هفته‌هایی بود که به دلایل مختلف؛ از جمله تنش بین رحمتی و منصوریان، استقلال درون زمین نه بزرگ‌تری داشت؛ و نه رنگ آرامش می‌دید. اما حالا با وجود امید استقلال و آمادگی‌ فوق‌العاده‌اش در فرماندهی آبی‌ها، منصوریان به قدری از انجام وظایف بازیکنان و احساس مسئولیت‌شان مطمئن است که نه به اندازه قبل در کنار خط جنب‌و‌جوش و هیاهو دارد؛ و نه در مجموعه تیمش احساس کمبود بازیکنی بزرگ.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان