//
کدخبر: ۵۵۴۷ //

فتح الله زاده:کار منصوریان قابل تقدیر است

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: شیحی اصلا در زمان من به استقلال نیامد. البته به نظر من افشارزاده هم در این موضوع مقصر نیست.


فتح الله زاده:کار منصوریان قابل تقدیر است

به گزارش فرتاک نیوز، علی فتح الله زاده اظهار داشت: ما حاشیه خاصی نداریم. دوستان مصاحبه ای کردند راجع به بدهی بازیکنان خارجی. من هم گفتم در حیطه وظایف خودمان حرف بزنیم. شاید یک مدیر هم از مشکلات مربی اطلاع نداشته باشد و همچنین مربی از مشکلات مدیر نمی داند.

وی افزود: منصوریان می تواند برای کار خودش یک سرفصلی باز کند و در کار فنی نظر بدهد. شما وقتی مدیری را که الان پست ندارد محکوم می کنی، کار درستی نمی کنی. شیحی اصلا در زمان من به استقلال نیامد. البته به نظر من افشارزاده هم در این موضوع مقصر نیست. دیروز هم گفتم مگر وقتی یک رییس جمهور در کشوری روی کار می اید می گوید من تعهدات رییس جمهور قبلی را قبول ندارم؟ من در زمان خودم بدهی مدیر قبلی را دادم و مدیر قبلی هم با مدیر ماقبل خود چنین کار را کرد.

مدیرعامل اسبق استقلال بیان داشت: وقتی بازیکن خارجی را با 300 هزاردلار می گیریم این می شود 900 میلیون تومان. مگر بازیکن داخلی را ارزان تر می گیریم؟ ما بازیکن داخلی داریم که 1 میلیارد و 800 به او پول می دهیم. در رشته های دیگر هم این پول ها هزینه می شود. مثلا تیمی مقابل ما نیمار را خرید که 12 میلون یورور هزینه اش بود و پول 4 سال استقلال و پرسپولیس.

وی افزود: به هر دلیلی تعللی رخ داده است. ما باید با کسی که چنین کاری کرده است باید برخورد کنیم. نه این که مدیران قبلی را محکوم کنیم. در ماجرای آلفا یک وکیل خارجی و آقای نبی را به عنوان وکیل به زوریخ بردیم و طرف مقابل را محکوم کردیم. من هم انتظار ندارم که سرمربی مدیر را محکوم کند.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: همه مدیران می توانند قرارداد ببندند. اما دلیل این مشکلات بی پولی ماست. بازیکن می گوید اگر پول ندهید من می روم. بازیکنان داخلی ما چون ایرانی اند تحمل می کنند. مشکل ما نقدینگی است و بودجه دخل و خرج ما به هم جور در نمی آید.

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: این ها مساله ای خانوادگی بود. وقتی به کسب بگویی گردن گلفت هستی او بدش می آید اما در فوتبال گردن کلفت معنای تعریف دارد. درباره سیلی هم باید بگویم که این سیلی پدرانه است و به فرزند شوک وارد می کند. در فوتبال می گویند یک سیلی بزن تا طرف بیدار شود. گردن کلفت ها می گویند فلانی مثل تراکتور است.

فتح الله زاده در خاتمه اذعان داشت: منصوریان نشان داد که به اخلاق اهمیت می دهد. او ادب را رعایت کرد و این مساله قابل تقدیر است. با تمام وجود از هواداران می خواهم و همچنین در روز بازی با السد می خواهم که به استادیوم بروم تا تیم برنده شده و راهی مرحله بعد شود.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان