//
کدخبر: ۶۲۸۹۱ //

جبران کمبود استقلالی ها توسط فکری/محمود هم جنان بدون رقیب

هفته شانزدهم لیگ دسته اول هم با انجام 9 بازی به پایان رسید که در مهم ترین بازی هفته، تیم های نفت مسجدسلیمان و بادران تهران به تساوی پرگل برابر3دست یافتند تا هم چنان شاگردان فکری صدرنشین بلامنازع باقی بمانند.

جبران کمبود استقلالی ها توسط فکری/محمود هم جنان بدون رقیب
به گزارش فرتاک نیوز،

در شانزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های نفت مسجدسلیمان و بادران تهران به میزبانی شاگردان محمودفکری به مصاف هم رفتند که در نهایت در یک بازی مهیج به تساوی برابر3 دست یافتند تا هر دو تیم به یک امتیاز از این بازی قناعت کنند.

 

صرف نظر از نتیجه بازی که می توان آن را عادلانه دانست، آن چه که باید به آن اشاره نمود، قدرت بدون استثناء شاگردان فکری در لیگ یک می باشد که با تجه به روند این تیم و کسب نتایج ایده ال، واقعا به سختی بتوان بر آنها فائق شد.

 

کسب 37 امتیاز از 16 بازی که میانگین حدود 5/2 امتیاز از هر بازی می باشد، فراتر از استانداردهای لازم برای کسب قهرمانی یک تیم می باشد و این در حالی است که نزدیک ترین رقیب آنها یعنی بادران تهران با کسب 30 امتیاز از همین تعداد بازی، هنوز نتوانسته به میانگین   2امتیاز از هر بازی دست یابد و اینجاست که باید به قدرت شاگردان فکری در لیگ یک پی برد.

 

بدون شک اگر این روند ادامه داشته باشد که البته با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن رقابت های لیگ یک و نزدیکی نتایج در خیلی از بازی ها، یک نتیجه فوق العاده نصیب فکری و شاگردانش در لیگ یک خواهد شد و اگر تیم های دیگر قصد ندارند به این زودی قافیه را به نفت مسجدسلیمان بازند، باید تا دیر نشده به فکر چاره ای برای متوقف نمودن این تیم باشند و گرنه تمامی تیم های مدعی باید برای سهمیه دوم لیگ برتر بجنگند و از همین الان نفت مسجد سلیمان را خارج از دسترس خود ببینند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان