//
کدخبر: ۵۶۷۳۹ //
هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال

دربی مربیان سرخابی در لیگ یک/ کار سخت بگوویچ در برابر فکری و شاگردانش

هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال، امروز با برگزاری شش دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی این هفته تیم نفت مسجد سلیمان میزان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

دربی مربیان سرخابی در لیگ یک/ کار سخت بگوویچ در برابر فکری و شاگردانش
به گزارش فرتاک نیوز،

، هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) با انجام شش دیدار آغاز خواهد شد که این مسابقات به شرح زیر است:

 

* بادران تهران - شهرداری ماهشهر ، (ساعت 15)

تیم بادران هفته گذشته اولین شکست خود را در فصل جاری لیگ دسته اول مقابل برق جدید شیراز متحمل شد تا کمی از قافله مدعیان عقب بماند. شاگردان ربیعی پس از شروع خیلی خوبی که در این فصل داشتند‌، سه هفته متوالی است که نتوانسته‌اند مقابل رقبای خود به برتری برسند. این تیم با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و اگر می‌خواهد از جمع مدعیان عقب‌تر نماند باید سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند. از سوی دیگر شهرداری ماهشهر نیز وضعیتی مشابه بادران دارد و پس از شروع خوبی که داشت، شش هفته است که نتوانسته به پیروزی برسد و هیمن مسئله باعث شده تا رتبه هشتم جدول سقوط کند. مطمئناً پیروزی در این دیدار خارج از خانه می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای ماهشهری‌ها باشد.

 

* آلومینیوم اراک - خونه‌به‌خونه ، (ساعت 15)

تیم آلومینیوم پس از اخراج علی حنطه از این تیم، شرایط بهتری پیدا کرد، اما بازهم فاصله زیادی با مدعی شدن دارد. این تیم با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و بیشتر باید برای بقا بجنگد تا برای صعود به لیگ برتر. شاگردان جواد نکونام هم که هفته گذشته با بی‌دقتی تمام و از دست دادن دو ضربه پنالتی سه امتیاز دیدار خانگی را از دست دادند، مطمئناً در این مسابقه برای جبران بازی هفته گذشته به زمین خواهند آمد.

 

* فجرسپاسی شیراز - راه‌آهن تهران، ( ساعت 15)

فجری‌ها که در هفته‌های گذشته به شدت از کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه شاکی بودند، این هفته قرار است بازی خانگی خود را در ورزشگاه تختی جم میزبانی کنند. شاگردان کلانتری به احتمال فراوان در این دیدار کار سختی مقابل تیم بحران‌زده راه‌آهن ندارند. شاگردان محسن بیاتی‌نیا با ادامه این روند رکورد عجیبی را به نام خود ثبت خواهند کرد. این تیم علاوه بر اینکه نتوانسته در 9 هفته گذشته بردی کسب کند، حتی نتوانسته گلی هم به ثمر برساند. شاید از اکنون بتوان لوکوموتیورانان را شانس اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر دانست و امید چندانی به بقای این تیم در لیگ دسته اول وجود ندارد.

 

* ماشین‌سازی تبریز - اکسین البرز ، (ساعت 15:15)

تیم تبریزی ماشین‌سازی پس از اتفاقات عجیبی که در ابتدای فصل برایش افتاد،‌ اکنون به ثبات نسبی رسیده است. شاگردان رسول خطیبی با وجود اینکه هنوز با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند، اما به نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده بسیار امیدوارند و تلاش می‌کنند خود را کم کم به تیم‌های بالانشین نزدیک کنند. از طرف مقابل تیم اکسین که از ابتدای فصل هدف خود صعود به لیگ برتر عنوان کرده،‌ هفته گذشته با تساوی مقابل مس رفسنجان، سه امتیاز دیدار خانگی را از دست داد و این هفته تلاش خواهد کرد تا این عقب افتادگی را نسبت به تیم‌های صدرنشین جبران کند.

 

ایرانجوان بوشهر - ملوان بندرانزلی، (ساعت 16:30)

ایرانجوانی‌ها هفته گذشته پس از هشت هفته ناکامی، توانستند اولین پیروزی خود را جشن بگیرند. این تیم در سیرجان دست به کار بزرگی زد و موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم گل‌گهر را شکست دهد و با این سه امتیاز به رده شانزدهم جدول صعود کند. قطعاً پیروزی هفته گذشته، انگیزه زیادی نزد بازیکنان این تیم ایجاد کرده است و در این هفته هم به دنبال ادامه این روند خواهند بود. شاگردان دست‌نشان نیز با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، با 12 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و اگر می‌خواهد در پایان فصل جزو تیم‌های صعود کننده باشند،‌ باید حداکثر امتیازات را خصوصاً در دیدار مقابل تیم‌های انتهای جدولی کسب کنند.

 

* نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان، (ساعت 16:45)

به طور حتم جدال این دو تیم یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دهم لیگ دسته اول است. تیم نفت مسجد سلیمان در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است. شاگردان محمود فکری با شش برد، دو تساوی و یک باخت و کسب 20 امتیاز صدرنشین لیگ هستند، اما مطمئناً در این مسابقه کار سختی مقابل شاگردان وینگو بگوویچ خواهند داشت. تیم گل‌گهر هفته گذشته و در عین ناباوری در خانه خود مقابل ایرانجوان بوشهر شکست خورد و همین شکست باعث شد تا رده نهم جدول سقوط کنند. سیرجانی‌ها که فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ برتر بودند، این فصل کار سختی حتی برای رسیدن به جمع مدعیان دارند.

سایر دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول روزهای یکشنبه 29 مهرماه و جمعه 5 آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان