//
کدخبر: ۷۴۶۶ //
بگوویچ؛

نگذاشتند من با پرسپولیس قهرمان شوم / دربی بازی جالب و تماشایی خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: «خوشحالم که پرسپولیس می‌تواند با برانکو که هموطن من است قهرمان لیگ شود.»

نگذاشتند من با پرسپولیس قهرمان شوم / دربی بازی جالب و تماشایی خواهد شد

به گزارش فرتاک نیوز، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان روز گذشته در حالی که می‌توانست با یک پیروزی مقابل ایرانجوان بوشهر به صدر جدول برسد، با این تیم مساوی کرد. گل‌گهر هفته آینده باید در انزلی به مصاف تیم ملوان برود.

 

وینگو بگوویچ حرف هایی به شرح زیر زده است:

 

* چرا مقابل ایرانجوان متوقف شدید؟

- در 10 دقیقه آخر مسابقه یک بازیکن ما اخراج شده و یک گل هم از روی نقطه کرنر دریافت کردیم. با این حال توانستیم بازی را 10 نفره به تساوی بکشانیم و این مساوی هم نمی‌تواند خیلی نتیجه ناراضی‌کننده‌ای باشد، البته دیروز بازیکنان ما پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و در خط حمله و خط هافبک مثل همیشه نبودیم و مشکل داشتیم.

 

* چرا بازیکنان‌تان نمایش همیشگی را نداشتند؟

- دقیقاً نمی‌دانم، اما برای هر تیمی در فوتبال این مسئله پیش می‌آید که بازیکنان گاهی تمرکز لازم را ندارند و روز خوبشان نیست. می‌دانستیم اگر برنده شویم به صدر می‌رویم. به خصوص اینکه ملوان و نساجی شکست خورده بودند.

 

* در حال حاضر 7-6 تیم در لیگ یک شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

- من پیش از این هم گفته بودم که فشردگی جدول لیگ بسیار زیاد است و هر بازی حکم فینال را دارد. به احتمال زیاد تا پایان لیگ وضعیت دو تیم صعودکننده مشخص نخواهد بود و تیم‌ها رقابت سختی با هم دارند.

 

* هفته آینده با ملوان در انزلی بازی دارید.

- فکر می‌کنم بازی بسیار سختی باشد. ملوان تیم خوب و باکیفیتی است و مایلی‌کهن تیم خوبی را آماده کرده است. باید ببینیم در پایان بازی چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

 

* پرسپولیس، تراکتورسازی را شکست داد و خیلی‌ها می‌گویند این تیم در آستانه قهرمانی لیگ برتر است.

- ابتدا باید به پرسپولیس، برانکو، بازیکنانش و هواداران پرسپولیس این برد را تبریک بگویم. خیلی خوشحال خواهم شد که پرسپولیس با برانکو که هموطن من است، قهرمان لیگ شود. پیش از این پرسپولیس با استانکو که یک مربی کروات بود قهرمانی را تجربه کرده است. البته من هم در شرایط مشابهی قرار داشتم که متأسفانه نگذاشتند با پرسپولیس قهرمان شوم، اما مطمئن هستم برانکو این فرصت خوب را از دست نمی‌دهد.

 

* چه کسی نگذاشت شما با پرسپولیس قهرمان شوید؟

- ما شرایط خوبی در جدول داشتیم، اما مشکلاتی درست کردند که در نهایت از قهرمانی دور شدیم. اینها مربوط به گذشته است و دیگر نیازی نیست که آنها را تکرار کنیم.

 

* دربی پرسپولیس و استقلال را چطور می‌بینید؟

- دربی همیشه غیرقابل‌پیش‌بینی است. قطعاً بازی جالب و تماشایی را شاهد خواهیم بود. از طرفی استقلال نتایج خوبی در لیگ گرفته و پرسپولیس هم پیروزی‌هایش تداوم داشته است، فکر می‌کنم از لحاظ آماری شاهد بازی خوبی باشیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان