//
کدخبر: ۶۲۴۳۵ //

حواشی عجیب در تمرین امروز گل‌گهر سیرجان/تهدید دروازه‌بان سابق تیم ملی با سلاح سرد!

حواشی عجیب در تمرین امروز گل‌گهر سیرجان به حدی بوده که دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور تیم ملی با سلاح سرد تهدید شده است.

حواشی عجیب در تمرین امروز گل‌گهر سیرجان/تهدید دروازه‌بان سابق تیم ملی با سلاح سرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم گل‌گهر سیرجان بعد از دیدار با شهرداری که با شکست یک بر صفر آنها در تبریز همراه بود، امروز نخستین تمرین را برگزار کرد ولی بعد از حضور دوباره ابراهیم میرزاپور، دستیار سابق وینگو بگوویچ که از این تیم جدا شده بود در این تمرین موجب شد اتفاقات عجیبی رخ بدهد.

 

پس از حضور میرزاپور در تمرین امروز گل‌گهر، سرپرست و دو کمک مربی کنونی این تیم در واکنشی تند به حضور گلر پیشین تیم ملی و جدا شده از کادر فنی گل‌گهر اعلام کردند اگر او در تمرین تیم باشد، حاضر به همکاری نیستند که این اتفاق واکنش وینگو بگوویچ را به همراه داشت.

 

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره گفت: من در ابتدای فصل به دلیل مسائلی که وجود داشت از این تیم جدا شدم، اگرچه در فصل گذشته همکاری خوبی داشتم اما به اصرار مسؤولین کارخانه و با هماهنگی مدیرعامل باشگاه دوباره در تمرین حاضر شدم و با واکنش سرپرست تیم مواجه شدم؛ ایشان ضمن فحاشی با صدای بلند، فریاد می‌زدند درصورت حضور بنده در تیم نمی‌مانند که با واکنش آقای بگوویچ مواجه شدند و ایشان تمرین را با حضور من برگزار کردند.

 

او ادامه داد: بعد از این اتفاقات و در حالی که قصد خروج از تمرین داشتم ناگهان یک ماشین پژو که در آن چند سرنشین قلچماق حضور داشت با میلگرد و چاقو مقابل من ترمز زدند و شروع به تهدید و فحاشی کردند و گفتند اجازه نمی‌دهند من در سیرجان بمانم که این مسئله برای من عجیب بود؛ آنها به تهدیدشان ادامه دادند و گفتند اگر اینجا بمانی زنده‌ات نمی‌گذاریم و ... .

 

مربی دروازه‌بانان گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: این اتفاق بعد از تنش در تمرین رخ داده برای من ناراحت کننده بود؛ من بعد از یک سال و چند ماه کار در این شهر، هم ارتباط خوبی با مردم شهر دارم و هم از نظر اخلاقی و فنی مورد تایید مسؤولان و سرمربی تیم بودم؛ اصراری برای ادامه کار نداشتم اما با صحبت‌هایی که انجام گرفت، قرار به شد آقای بگوویچ کمک کنم تا تیم را به مسیرخوبش برگردانیم.

 

میرزاپور تصریح کرد: در نهایت با بحث‌هایی که انجام گرفت، تصمیم بر این شد ما تا شنبه صبر کنیم تا باشگاه در این باره تصمیم بگیرد اما آنچه می‌ماند برای من تاسفی بزرگ به همراه دارد؛ باور نمی‌کنم که یک شغل عادی در فوتبال ایران و حضور در صندلی مربی‌گری با چنین مسائلی گره بخورد؛ من امروز از جانب خودم بابت حضور طولانی‌ام در فوتبال شرمنده شدم و هنوز هم نمی‌توانم هضم بکنم که مگر فوتبال چه ارزشی دارد که بخواهیم این رفتارها را داشته باشیم؟!

 

گفتنی است، تیم گل‌گهر سیرجان با تغییرات بسیاری پا به رقابت‌های لیگ دسته اول گذاشته و در تلاش برای بهبود شرایط است و همچنین نیاز به سه امتیاز خانگی بازی آینده با برق جدید شیراز دارد تا به آرامش بازگردد؛ اتفاقی که همواره در این مجموعه خوش‌نام ایران وجود داشته و برهم خوردنش موجب تعجب کارشناسان شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان