//
کدخبر: ۴۱۶۱۵ //

اعتماد دوباره سرمربی پرسپولیسی/ پیرمرد پرهیجان و با انگیزه چه قولی داده است؟

گل گهر سیرجان در فصل گذشته با فراز و نشیب های زیادی همراه بود و در نهایت هم از صعود به لیگ برتر بازماند ولی دوباره به وینگو اطمینان کرد تا در این فصل هم سکان هدایت این تیم بر عهده بگوویچ باشد.

اعتماد دوباره سرمربی پرسپولیسی/ پیرمرد پرهیجان و با انگیزه چه قولی داده است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 گل گهر سیرجان در فصل گذشته علی رغم تمامی شایستگی هایی که داشت و تا آستانه صعود به لیگ برتر هم پیش رفت اما در نهایت نتوانست به این مهم نائل آید تا رویاهای خود را در فصلی دیگر جستجو نماید. فصلی که هم چون سال قبل، سکان هدایت آن بر دستان وینگو بگوویچ سپرده شده است تا شاید بتواند با اتکاء به تجارب این مربی، گل گهر سیرجان را به سرمنزلگاه مقصود برساند.

 

وینگو بگوویچ اگر چه یک مربی خارجی محسوب می شود اما با توجه به سالها حضور در فوتبال ایران و نشستن بر روی نیمکت تیم هایی هم چون پرسپولیس (در دو مقطع زمانی)، فولاد خوزستان، پگاه گیلان، مس کرمان، مس رفسنجان، پاس همدان و ... دیگر نمی توان از او بعنوان یک بیگانه و نا آشنا به فوتبال ایران نام برد خصوصا این که فارسی را به خوبی یاد گرفته اما با این تبصره که بدون مترجم در مصاحبه ها شرکت نمی کند.

وینگو اگرچه مربی تند مزاج و تا حدودی او را بداخلاق می دانند اما بر روی تیم های خود مدیریت خوبی دارد و تیم های تحت نظر را بخوبی کنترل می کند اگرچه برخی نیز بر این باور هستند که تا حدودی دهان بین بوده و حرف های دیگران بر او تاثیر می گذارد!

وینگو در فصل گذشته در نهایت از 34 بازی برگزار شده 60 امتیاز کسب نمود تا در جایگاه سوم بعد از تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت قرار بگیرد و از راهیابی به لیگ برتر باز ماند.

بگوویچ در نیم فصل اول 29 امتیاز کسب نمود و در جایگاه سوم قرار داشت و این در حالی بود که در نیم فصل دوم با کسب 31 امتیاز و عملکرد بهتری باز هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

وینگو و گل گهر در نیم فصل دوم تا هفته های پایانی شرایط خوبی داشتند و یکی از مهم ترین گزینه های صعود بودند ولی در هفته های پایانی (هفته 30 و 31) در دو بازی پشت سر هم به تیم های خونه به خونه بابل و پارس جنوبی باختند تا عملا قافیه را ببازند. خصوصا شکست در برابر پارس جنوبی که رقیب مستقیم این تیم برای صعود بود، آنها را از گردونه رقابت ها خارج کرد.

گل گهر اگر چه در 3 هفته پایانی در برابر آلومینیوم اراک، سپیدرود رشت و فولاد یزد 7 امتیاز با ارزش کسب کرد، ولی با توجه به نتایج خوبی که پارس جنوبی و سپدرود رشت در هفته پایانی به دست آوردند، کورسوی امیدی هم که باقی مانده بود از بین رفت تا این تیم پرونده اش در فصل 95- 96 بسته شده و خود را برای فصل 96-97 و مهیای حضور در لیگ دسته اول نماید.

بدون شک ابقای وینگو در گل گهر و حضور دوباره او بر روی نیمکت این تیم در این فصل از جذابیت های خاصی برخوردار است و او می تواند با شناخت خوبی که از این تیم پیدا کرده، به درستی مسیر را انتخاب و ادامه راه دهد.

جان کلام این که مرد دوست داشتنی و تا حدودی عصبی فوتبال ایران، این فصل را برای اعتبار خود به میدان خواهد رفت و اگر بتواند در این تیم موفق باشد، می توان گفت که او تولدی دوباره در فوتبال داشته است و اگر غیر از این باشد شاید او را در فوتبال ایران تمام شده دانست!

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان