//
کدخبر: ۴۱۲۴۸ //
حاشیه های دیدار شاگردان کریمی و وینگو بگوویچ؛

عصبانیت جادوگر از بازیکنان نفت+تصاویر

تیم های نفت تهران و گل گهر سیرجان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه حواشی زیادی داشت.

عصبانیت جادوگر از بازیکنان نفت+تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال نفت تهران با هدایت علی کریمی تلاش می کند تا در رقابت های لیگ هفدهم موفق باشد وبر همین اساس، این تیم در دیداری دوستانه در ورزشگاه شماره 2 اکباتان به مصاف گل گهر سیرجان رفت و به پیروزی رسید.

 50 تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا و علی کریمی را تشویق می کردند.

 پیش از برگزاری این بازی، علی کریمی با وینگو بگوویچ و ابراهیم میرزاپور به خوش و بش پرداخت و ضمن احوالپرسی گرمی که با آنها داشت.

6500775_550

 نفتی ها در نیمه اول این بازی با ترکیب فراهانی، محمدزاده، فشنگچی، طاهر، رضایی، عزتی، کامدار، میری، صادقیان، دغاغله و آل کثیر پا به میدان گذاشتند.

 پس از آغاز دیدار کریمی به گوشه ای از زمین و دور از کادر فنی خود رفت و به تنهایی به تماشای بازی تیمش پرداخت.

6500771_965

در دقیقه دهم این دیدار کادرفنی تیم گل گهر سیرجان به عدم اعلام پنالتی توسط داور به شدت اعتراض کردند.

 پیش از پایان نیمه اول، محمدزاده بازیکن تیم نفت تهران مصدوم و مجبور به تعویض از بازی شد و امین منوچهری جایگزین وی شد.

وریا غفوری بازیکن تیم استقلال تهران نیز برای تماشای بازی نفتی ها به محل برگزاری بازی آمد، غفوری چهار فصل پیش برای نفتی ها توپ می زد.

 علی کریمی پس از پایان نیمه اول، بازیکنان خود را در زمین جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت. او در بیان صحبت های خود نشان می داد که از بازی شاگردانش راضی نیست و به همین دلیل کمی عصبی بود.

تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم امین منوچهری، مهاجم تازه به میدان آمده نفتی ها به مانند بازی قبلی موفق به گلزنی برای تیمش شد.

حسن جعفری در دقیقه 57 گل دوم نفتی ها را به ثمر رساند

 در دقیقه هشتاد بازی گل گهری ها موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند، ارسال بازیکنان این تیم، با ضربه سر دروازه نفت تهران را برای اولین بار باز کرد.

میلاد فراهانی در صحبت با عرفانیان درباره زمان پرداخت مطالباتش سوال پرسید که سرپرست باشگاه نفت اعلام کرد تا پیش از برگزاری مراسم عروسی فراهانی، قرارداد این بازیکن را پرداخت می کند.

این دیدار با پیروزی 2 بر یک نفتی ها به اتمام رسید.

اعتراض خبرنگاران به علی کریمی

تعدادی از خبرنگاران که از روز ابتدایی آغاز تمرینات تیم نفت در محل تمرین این تیم حاضر شده اند به علی کریمی اعتراض کردند که چرا با وجود اینکه حاضر نیست در پایان تمرین و بازی های تیم نفت با خبرنگاران صحبت کند، با یک رسانه خاص مصاحبه اختصاصی انجام می دهد که کریمی هم در پاسخ به این اعتراض خبرنگاران اظهار داشت: من با آن رسانه درباره نامشخص بودن تکلیف تیم نفت صحبت کردم و در مصاحبه ام به مسئولان باشگاه نفت فرصت دادم که تا روز یک شنبه وضعیت قرارداد بازیکنان و پرداخت مطالبات آن ها را مشخص کنند. در حال حاضر هم اگر درمورد بازی با گل گهر سوال دارید در خدمتتان هستم درغیر این صورت اجازه بدهید زمانی که تکلیف باشگاه نفت مشخص شد، پاسخگوی شما هستم. البته کریمی درپایان گفت و گو با دستیارانش بازهم از صحبت با خبرنگاران طفره رفت.

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان