//
کدخبر: ۵۸۸۹۴ //
عابدزاده 10 سال پیش:

پیش بینی احمدرضا درست از آب درآمد/ امیر گلر تیم ملی می شود

حدود 20 سال پیش در چنین روزهایی احمد رضا عابدزاده در ورزشگاه ملبورن مانند یک قهرمان درون دروازه تیم ملی مقابل استرالیا جنگید تا تیم ملی صعودی رویایی را به جام جهانی 98 فرانسه تجربه کند. دروازه بانی خنده رو، جذاب، شش دانگ و مهم تر از همه کاریزماتیک.

پیش بینی احمدرضا درست از آب درآمد/ امیر گلر تیم ملی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 20 سال پس از حماسه ملبورن امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده که آن روزها 4 سال بیشتر نداشت به تیم ملی ایران دعوت شده است آنهم در سال منتهی به جام جهانی 2018 موقعیتی که بی تردید احمد رضا عابدزاده در آن نقشی اساسی ایفا کرده است. امیر عابدزاده کمتر از 12 سال سن داشت که احمدرضا گفت می خواهد از او یکی دروازه بان موفق بسازد دروازه بانی که به تیم ملی ایران دعوت شود. امیر عابدزاده در سال 2008 در حالی که 15 سال بیشتر نداشت راهی انگلستان و باشگاه برنتفورد این کشور شد. او در انگلستان و در آکادمی های فوتبال این کشور دروازه بانی را آموخت و پیگیری های عابدزاده پدر باعث شد تا سال 2010 در انگلستان حضور داشته باشد و حتی حضور در تیم  جوانان باشگاهی همچون تاتنهام را نیز تجربه کند.

 

836403

امیر عابدزاده با پیگیری های پدر راهی آمریکا شد تا در تیم بزرگسالان لس آنجلس بلوز به میدان برود و پس از آن نیز راهی پرسپولیس و راه آهن شد. در راه آهن او شانس حضور در دروازه این تیم را پیدا کرد و پس از آن راهی اروپا و فوتبال پرتغال شد جایی که تلاش های احمدرضا به نتیجه رسید و در پرتغال متوجه شدند امیر بازیکنی حرفه ای است و در نتیجه او همچنان در پرتغال حضور دارد و در میان گلرهای لژیونر فوتبال ایران در مهم ترین تیم به میدان می رود.

 

احمدرضا عابدزاده 10 سال پیش گفته بود پسرش گلر تیم ملی می شود و حالا پیش بینی او درست از آب درآمده در حالی که شخص او مهم ترین نقش را در جایگاه فرزند مستعدش ایفا کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان