//
کدخبر: ۴۱۶۲۱ //

بازیکنان ایرانی می توانند پس از جام جهانی به تیم های بزرگ بروند

پدر هافبک لژیونر فوتبال کشورمان گفت: سعید عزت اللهی شناخت خوبی از روستوف دارد و تا پایان جام جهانی در این تیم می ماند.


بازیکنان ایرانی می توانند پس از جام جهانی به تیم های بزرگ بروند
به گزارش فرتاک نیوز،

  نادرعزت اللهی درباره درباره بازگشت سعید عزت اللهی به تیم روستوف بیان کرد: خوشبختانه سعید با انگیزه بالایی به روستوف بازگشته و امیدوارم کیفیت خوبش در بازی های تیم ملی را در روستوف هم نشان دهد و برای رقابت های جام جهانی آماده شود.

او درباره برنامه های سعید پس از جام جهانی 2018 گفت: سعی داریم برای آینده سعید تصمیم خوبی بگیریم. البته این امر بستگی دارد که او تا جام جهانی آمادگی اش را حفظ کند. پسرم به شرایط روستوف آشنایی دارد و به همین دلیل تا جام جهانی در این تیم می ماند.

پدر سعید عزت اللهی درباره نیمکت نشینی او در نخستین بازی روستوف در فصل جدید لیگ روسیه مقابل اورال بیان کرد: تمام بازیکنان روستوف در یک سطح قرار دارند و سرمربی این تیم کار سختی برای انتخاب ترکیب دارد. تا جایی که اطلاع دارم لئونید کوچوک قصد داشته در بازی اول روستوف هم به عزت اللهی میدان دهد اما آسیب دیدگی جزئی سعید مانع از این امر شده است.

عزت اللهی خاطرنشان کرد: جام جهانی برای تمام بازیکنان، یک ویترین محسوب می شود. امیدوارم در کنار سعید تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بتوانند در این رقابت ها خود را نشان دهند و شاهد انتقال آن ها به تیم های معتبر باشیم.

او درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار داشت: خوشبختانه ملوان دوران بدنسازی را به خوبی پشت سر می گذارد. چند بازی دوستانه خوب را هم در تهران انجام می دهیم تا برای رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول به آمادگی کامل برسیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شانس ملوان به لیگ برتر بیان کرد: با توجه به تلاش بازیکنان ملوان و تدابیر نادر دست نشان حس می کنم این تیم امسال جزء مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان