//
کدخبر: ۵۷۳۵ //

عابدینی:آجرلوفرافکنی کرد/۵۰ میلیون قهرمانی پرسپولیس راپیش بینی می کنند

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس نیازی به حمایت داوران ندارد و این تیم با درایت برانکو و تلاش بازیکنان خود صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.

عابدینی:آجرلوفرافکنی کرد/50 میلیون قهرمانی پرسپولیس راپیش بینی می کنند

به گزارش فرتاک نیوز،امیر عابدینی درباره اظهاراتش پیرامون قهرمانی پرسپولیس و واکنش ها نسبت به این موضوع عنوان کرد:وقتی امتیاز پرسپولیس و تراکتورسازی زیاد نبود پیش بینی قهرمان لیگ برتر سخت و دشوار بود اما اکنون 50 میلیون نفر از جمعیت ایران اذعان می کنند که پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم می شود. من فقط نظر خودم را درباره قهرمان لیگ برتر بیان کردم و مربی تراکتورسازی اگر مدرک و سندی دال بر برنامه ریزی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دارد به کمیته اخلاق ارائه بدهد تا این کمیته تصمیم نهایی اتخاذ کند.

وی ادامه داد: ناراحتی آجرلو از رای نیاوردن در مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. براین اساس وی بعد از مراسم انتخابات مجمع رفتارش تغییر کرد و فرافکنی و حاشیه سازی در فوتبال می کند.کری خوانی در فوتبال مرسوم است و من فقط گفتم که تیم پرسپولیس قهرمان می شود و باشگاه تراکتورسازی به علت یک اظهار نظر جنجال به پا کرده است. مگر توهینی به کسی کردم که مسئولان تراکتورسازی برآشفته شدند و مرا متهم به جانبداری از تیم پرسپولیس می کنند.

عابدینی درباره طرح مهندسی شده برای قهرمانی پرسپولیس گفت: قضاوت داوران برای همه تیم ها یکسان است. تیم پرسپولیس در چند هفته از داوری ها متضرر شده است و چند پنالتی این تیم گرفته نشده است اما این تیم با درایت برانکو تاکنون با اختلاف شش امتیازی بالاتر از تراکتورسازی، صدرنشین لیگ برتر است. به هر حال پرسپولیس با حمایت داوران در صدر جدول حضور ندارد بلکه با تلاش و پشتکار بازیکنان صدرنشین لیگ برتر است. به نظرم برخی از افراد قصد دارند حق پرسپولیس را ضایع کنند که اقدامشان درست نیست. تیم پرسپولیس نیازی به حمایت داوران ندارد و این تیم با درایت برانکو و تلاش بازیکنان خود صدرنشین لیگ برتر فوتبال است و به طور حتم قهرمان لیگ برتر فوتبال هم می شود.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان