بیاتلو برنده نبرد میانه جدول؛ بعثت دست خالی از اسلامشهر برگشت
آریو اسلامشهر با برتری خانگی مقابل بعثت کرمانشاه در هفته سیویکم لیگ دسته اول فوتبال، ۳۸ امتیازی شد و جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داد.
دیدار تیمهای آریو اسلامشهر و بعثت کرمانشاه در چارچوب هفته سیویکم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با برتری ۲ بر صفر شاگردان وحید بیاتلو به پایان رسید.
آریو اسلامشهر با این پیروزی ارزشمند، امتیازات خود را به عدد ۳۸ رساند و با صعود به رده دهم جدول، امیدهایش را برای بهبود جایگاه در هفتههای پایانی لیگ زنده نگه داشت. شاگردان بیاتلو که در هفتههای اخیر روند رو به رشدی داشتهاند، امیدوارند با ادامه این روند، فصل را با رتبهای بهتر به پایان برسانند.
در سوی مقابل، بعثت کرمانشاه نتوانست از این مسابقه امتیازی کسب کند و با ۳۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند. نماینده کرمانشاه حالا در سه هفته پایانی لیگ به دنبال جبران این شکست و ارتقای جایگاه خود در جدول خواهد بود.