//
کدخبر: ۵۴۸۸۵ //

پیام مخابره شده از تمرین استقلال؛ حال همه خوب است

وقتی حرف از یک مربی آلمانی می‌شود نیازی به دانستن نام و نام‌خانوادگی و رزومه او نیست، اولین چیزی که به ذهن می‌آید یک مربی بداخلاق و با دیسیپلین است. اگر این مربی آلمانی شفر باشد با اضافه شدن خصوصیات فیزیکی چهره‌اش این تصور شکل شدیدتری به خود خواهد گرفت.

پیام مخابره شده از تمرین استقلال؛ حال همه خوب است
به گزارش فرتاک نیوز،

شفر در سه روزی که در تمرین استقلال حاضر شده است نه تنها تصور رایج نسبت به مربیان آلمانی را از بین برده بلکه با رفتارهایش همه را غافلگیر کرده است.

 

در تمرینات چند روز اخیر استقلال شاید خبری از ناهار دورهمی و جشن تولد نباشد اما فضای شاد تمرینات این تیم حتی از پشت عکس‌هایی که از تمرین شکار می‌شود هم مشخص است. حتی اگر از اتفاقات گل درشتی مانند آواز خواندن نورافکن به دلیل تاخیر و اتفاقات این‌چنینی بگذریم باز هم این تغییر روانی جو تمرین به خوبی در ورزشگاه محل تمرین آبی‌ها قابل مشاهده است.

 

این عکس هم شاید یکی از همان نشانه‌ها باشد. همه قائدی را بازیکن محبوب منصوریان می‌دانستند و اعتقاد داشتند که با رفتن این مربی، اوضاع این بازیکن هجده‌ساله در استقلال به هم ریخت اما عکس‌های تمرین نشان می‌دهد که شفر خیلی زود با جوانترین بازیکن تیمش ارتباط برقرار کرده است. بازیکنی که زمان به دنیا آمدنش، شفر مربی‌گری‌اش در اروپا به پایان رسیده بود و عزم سفر به آسیا را کرده بود با این حال توانسته رفاقتی را در اولین روزهای حضورش در ایران با او بدست بیاورد.

 

مقایسه‌ای میان عکس‌هایی از استقلال این روزها با استقلال چند هفته گذشته یک تفاوت ویژه دارد و آن این است که حال استقلال خوب است. برداشته شدن بار روانی اولتیماتوم‌ها از روی دوش تیم و همچنین از بین رفتن استرس قهرمانی همه و همه به بهبود حال استقلال کمک کرده تا شاید هواداران این تیم بعد از هفته‌ها، شروعی متفاوت را در لیگ داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وب‌سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان