//
کدخبر: ۵۴۶۸۱ //

جان جوانی دوای درد پرسپولیس

برای پرسپولیس و مدیرانش که این روزها قوز بزرگ بدهی مانوئل ژوزه را از روی دوش خود برداشته اند و حالا دارند می کوشند تا به هر شکل ممکن، پرداخت بدهی های مربوط به قضیه «طارمی گیت» را در دستور کار قرار دهند، توجه کردن به هر نکته دیگری شاید خیلی آسان نباشد.

به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس و مدیرانش این روزها چالش های متعددی را پیش روی خود می بینند. چالش هایی مانند بازی برگشت با الهلال ، قصه قرارداد نوراللهی، مشکلات مالی و اداری مربوط به پرونده مهدی طارمی در فیفا، بازسازی روحی و فنی تیمی که در چند مسابقه اخیر هیچ بردی کسب نکرده و در انتهای همه این تهدیدهای مربوط به امروز، محرومیت از ورود به دو پنجره بعدی نقل و انتقالات فیفا! پرسپولیس اگر نتواند حکم محرومیتش را بشکند، تا زمستان سال بعد شانسی برای جذب بازیکن جدید نخواهد داشت.

 

البته با همه مشکلاتی که امروز پرسپولیس را تهدید می کنند، شاید مدیران باشگاه زمانی برای فکر کردن به برطرف کردن مشکل فردا نداشته باشند.

 

این عکس و این مطلب نوشته شده تا یادآوری شود که بخش اعظم راه حل مشکلی از این دست را نه در زوریخ یا کوالالامپور که در محل تمرینات تیم های پایه خود جستجو کنند.

 

سرمایه انسانی کمک کننده به این تیم در زمان محرومیت از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات را در همین عکس می بینید. در بین همین جوان های سرخ پوش گمنام که کسی اسمی از آنها نمی داند و شناختی از آنها ندارد.

 

مدیران پرسپولیس را دعوت می کنیم به تماشای هر روزه این عکس. به لذت بردن از جان جوانی و شور و نشاطی که در پیکسل پیکسل این تصویر به چشم می خورد.

01245458

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان