//
کدخبر: ۵۱۰۶ //

معجزه حیدریان در تبریز/برد پرگل گیتی پسند، دبیری و حفاری

تیم های مدعی قهرمانی در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال مقابل رقبا به برتری رسیدند.

 

 

به گزارش فرتاک نیوز هفته بیستم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد و طی آن تیم های مدعی با برتری مقابل رقبا در کورس باقی ماندند و تیم های قعرجدولی شکست دیگری را تجربه کردند.

در نخستین بازی که از ساعت ۱۵ آغاز شد، تاسیسات دریایی تهران مطابق پیش بینی ها، کار چندان دشواری مقابل آذرخش بندرعباس نداشت و در پایان با سه گل عروجی، شمسایی و وفایی این تیم پایین جدولی را از پیش رو برداشت.

گیتی پسند و دبیری و حفاری دیگر مدعیان لیگ فوتسال نیز به مقابل حرفیان به برتری رسیدند اما در دیگر بازی حساس امروز که از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شده بود، یاسین پیشرو قم در تبریز دست به کار بزرگی زد و تیم مس سونگون رو با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت. شاگردان حیدریان در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف رده دومی خود جلو افتادند اما در ادامه مس یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقایق پایانی گل سوم یاسین پیشرو نیز به ثمر رسید تا مس در بدترین زمان و در حالی که خود، منتظر لغزش گیتی پسند بود، شکست را تجربه کند و فاصله تیم های اول و دوم جدول به هشت امتیاز افزایش یابد.

تیم های قعرجدولی طرح و توسعه قزوین و دانشگاه آزاد نیز مقابل حریفان شکست خوردند تا همچنان اوضاع بحرانی را در پایین جدول تجربه کنند.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان