//
کدخبر: ۵۰۴۷۵ //

پدیده ناشناس ترکیب استقلال چه کسی بود؟

پدیده فصل قبل لیگ دو، تازه‌ترین چهره‌ای بود که توسط منصوریان به بازی گرفته شد.

پدیده ناشناس ترکیب استقلال چه کسی بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تعویض بیست‌دقیقه پایانی منصوریان در دیدار مقابل گلگهرسیرجان، رونمایی از یک چهره جوان دیگر بود. سرمربی استقلال که فصل گذشته به کمک همین جوان‌ها از بحران خارج شده بود و نیمکت استقلال را حفظ کرد، حالا دوباره در بحرانی‌ترین شرایط فصل، دست به دامن بازیکنان جوان تیمش شد.

 

منصوریان در لیگ قبل بیشتر از این که به سمت فلسفه جوان‌گرایی گام بردارد، مجبور بود که به بازیکنان جوان‌ترش بازی بدهد. هم این که استقلال از نقل‌وانتقالات نیم‌فصل محروم شده بود تا از خرید بازیکنان مسن مانند جپاروف و تیموریان ناکام بماند، همین که بازیکنان جوان تیم آمادگی بهتری از دیگر بازیکنان داشتند.

 

حالا در این فصل منصوریان به بیشتر پدیده‌هایی که فصل گذشته لیاقت‌شان را ثابت کرده بودند بازی می‌دهد. ضمن این که قائدی هم به تیم اضافه شد که تعویضی ثابت بازی‌های این فصل استقلال است. اما منصوریان روز قبل از یک پدیده دیگر رونمایی کرد. در دیدار جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی، فرصت خوبی بود که به محمدجواد محمدی اعتماد شود. وینگر ۲۱ ساله‌ای که تا سال قبل در لیگ دو بازی می‌کرد. محمدی که مازندرانی است، سال قبل در هف سمنان بود. نمایش خوب محمدی در دیدار دوستانه فصل قبل مقابل پرسپولیس که منجر به پاس گلش هم شده بود، نظر کادرفنی پرسپولیس را به این بازیکنان جلب کرده بود.

 

این بازیکن در سایر دیدارهای لیگ دو هم با ۵ گلی که زد و ۸ پاس گلی که داد، نمایش خوبی داشت. اتفاقی که منجر شد پیکان و پدیده هم به جمع مشتریانش اضافه شوند. ولی در نهایت محمدجواد محمدی ۲۱ ساله استقلال را انتخاب کرد و با قراردادی پنج ساله به عضویت آبی‌های پایتخت درآمد. محمدی روز قبل در شرایطی که استقلال با یک گل از حریف پیش بود، بیست دقیقه فرصت خودنمایی پیدا کرد. دقایقی که برای اثبات توانایی‌هایش کافی نبود. باید دید در روزهای آینده باز هم منصوریان به این بازیکن اعتماد می‌کند یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان