//
کدخبر: ۵۰۳۲۴ //

تغییر در ترکیب استقلال/ ایده از کی‌روش، اجرا از منصوریان

کی‌روش، روزبه چشمی را به عنوان مدافع به تیم ملی دعوت کرد و منصوریان چند روز بعد او را به عنوان دفاع آخر در ترکیب اصلی تیمش قرار داد.

تغییر در ترکیب استقلال/ ایده از کی‌روش، اجرا از منصوریان
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی کردن روزبه چشمی در پست دفاع آخر قدیمی‌تر از لیست کی‌روش و تغییر پست منصوریان است و این بازیکن در صبای قم و تیم ملی امید هم در این پست بازی کرده بود اما گویا لیست کی‌روش، به نوعی راهنمای منصوریان بوده تا در بازی مقابل گل‌گهر در حالی که مجید حسینی را روی نیمکت دارد و عظیم گوک هم هست از یک بازیکن غیرتخصصی در این پست بازی کند. پستی که نه چشمی علاقه زیادی به بازی کردن در آن دارد و نه آمار قابل قبولی برجای گذاشته است. با این حال منصوریان امیدوار است که این تغییر و حضور پادوانی و چشمی در قلب خط دفاع، اشتباهات فردی خط دفاع را کاهش دهد. زوجی که بعید به نظر می‌رسد که در لیگ هم به کار گرفته شود و احتمالا فقط یک تغییر تمرینی است.

 

امید ابراهیمی برخلاف تصورات با شروع لیگ نخواهد رسید و منصوریان به روزبه چشمی در هافبک دفاعی نیاز دارد. از آن سو، پژمان منتظری مصدوم شده و منصوریان باز هم باید دست به تغییر اجباری در ترکیب خط دفاعی‌اش بزند. با این حال منصوریان به جای امتحان کردن زوج پادوانی و مجید حسینی و هماهنگ‌تر شدن آنها برای لیگ برتر از یک ترکیب جدید استفاده کند که احتمالا باز هم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وب‌سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان