//
کدخبر: ۳۷۱۸۵ //
منصوریان شبانه به دنبال بازیکن جدید؛

علی منصور این بار نیمار ایران را از سمنان به تور انداخت

نقل و انتقالات داغ باشگاه استقلال، در شب‌های سرد تابستان دیدنی است.

علی منصور این بار نیمار ایران را از سمنان به تور انداخت
به گزارش فرتاک نیوز،

، منصوریان در ماه مبارک رمضان در روزهای داغ تابستان از خریدهایش رونمایی نکرد و با معرفی شبانه بازیکنانش، شور و شوق فراوانی را در تیمش ایجاد کرده است. او پس از معرفی شبانه مهدی قائدی و حسن بیت سعید، نوبت را به سجاد شهباززاده داد تا شب سرد هواداران استقلالی را داغ کند.

اوج هنرمایی ترکاندن بمب‌های شبانه منصوریان را می‌توان به جذب داریوش شجاعیان قلمداد کرد. منصوریان به این چهار خرید مثبت تکیه نکرد و در شب‌هایی که هواداران استقلال بی‌تاب حضور پژمان منتظری در استقلال بودند، او مجددا شبانه هوادارانش را غافلگیر کرد و با ثبت قراردادش منتظری، کارنامه نقل و انتقالاتی‌اش در استقلال را مثبت کرد.

منصوریان به این 5 خرید هیجان‌انگیز بسنده نکرد و در ادامه روند ترکاندن بمب‌های شبانه، این بار نیمار ایران را از سمنان به تور انداخت تا هواداران آبی‌پوشان رضایت چندین برابری را نسبت به خریدهای منصوریان داشته باشند. علی منصور با جذب محمدجواد محمدی از تیم لیگ دویی هف سمنان، نشان داد نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و کار کردن با جوانان مستعد، هنر اوست. محمدجواد محمدی یکی از پدیده‌های فوتبال ایران است که در لیگ دو و تیم هف سمنان توپ می‌زد و شنبه شب، به استقلال پیوست.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان